Το YouTube τα βάζει με τους παρόχους ίντερνετ για την κακή ποιότητα των βίντεο

Ημ/νία: 30 Μαΐου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Σύμφωνα με το YouTube, όταν ένα βίντεο έχει κακή ποιότητα, σπάνια φταίει αυτό. Το φταίξιμο πηγαίνει πρώτα προς τους παρόχους ίντερνετ και ύστερα στους ίδιους τους χρήστες.

youtube 7 ways to improve video quality

Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, το YouTube διαθέτει αντίγραφα όλων των βίντεο σε servers σε όλο τον κόσμο. Όταν κάποιος χρήστης επιλέξει ένα βίντεο, τότε ο πιο κοντινός του server αναλαμβάνει να στείλει τα δεδομένα, τα οποία στη συνέχεια παραλαμβάνει ο πάροχος ίντερνετ του χρήστη.

Ο πάροχος ίντερνετ θα πρέπει να έχει μεγάλη χωρητικότητα στους servers του για να δεχτεί ομαλά όλα τα δεδομένα του βίντεο και στη συνέχεια να τα στείλει στο router του χρήστη. Παίζει μεγάλο ρόλο το χρονικό σημείο της ημέρας, καθώς σε κάποιες ώρες συνδέονται ταυτόχρονα πολλοί χρήστες και έτσι υπάρχουν ταυτόχρονα πολλά δεδομένα προς διαχείριση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: YouTube | Θες να μάθεις πώς λειτουργεί; [βίντεο]

Σε όλη την προηγούμενη διαδικασία, οι πάροχοι ίντερνετ ίσως δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους ή οι χρήστες ίσως παραπονιούνται άδικα προς το YouTube, καθώς, για παράδειγμα, μπορεί σε ένα ασύρματο δίκτυο να έχουν συνδεθεί δύο χρήστες και ο ένας να χρησιμοποιεί όλο το bandwidth, με τον άλλον να περιμένει να φορτώσει ένα YouTube βίντεο.

Το YouTube κυκλοφόρησε το εργαλείο Google Video Quality Report, το οποίο σε Αμερική και Καναδά μπορεί και εκθέτει τους κακούς παρόχους ίντερνετ, συλλέγοντας ανώνυμα δεδομένα από συνδέσεις χρηστών οι οποίοι το επισκέπτονται. Επίσης, το εργαλείο εξηγεί πώς λειτουργεί η φόρτωση βίντεο στο YouTube, καθώς επίσης προτείνει τρόπους για πιο ομαλή αναπαραγωγή, δίνοντας λύσεις σε συχνά προβλήματα.

Μελλοντικά, το εργαλείο αναμένεται να κυκλοφορήσει σε περισσότερες χώρες, ας ελπίσουμε και σε Ελλάδα.

Πηγή: WIRED

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑