Ξεκίνησαν επίσημα οι αγορές προϊόντων μέσα στο Twitter!

Ημ/νία: 8 Σεπτεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η ομάδα του Twitter ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη των αγορών μέσω των tweets. Η νέα επιλογή «Buy» μπορεί αρχικά να εντοπιστεί μονάχα από μικρή μερίδα χρηστών στις ΗΠΑ και μέσω των Android και iOS εφαρμογών του Κοινωνικού Δικτύου, όχι δηλαδή μέσω υπολογιστή. Είναι φανερό πως γίνεται προσπάθεια για πιο απλές αγορές μέσω των κινητών συσκευών.

twitter buy now button

Πατώντας κάποιος χρήστης την επιλογή «Buy» σε ένα tweet, θα μεταφέρεται αυτόματα σε νέα σελίδα με περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν και επιλογές παραμετροποίησης του, όπως για παράδειγμα το χρώμα και το μέγεθος μιας μπλούζας. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα πληκτρολογεί τα στοιχεία πληρωμής και παραλαβής, και η παραγγελία του θα στέλνεται μέσω email στον πωλητή. Email θα λαμβάνει και ο ίδιος ο χρήστης για επιβεβαίωση της παραγγελίας του.

Το Twitter θα αποθηκεύει και θα διατηρεί ασφαλή, όπως υπόσχεται μέσω της ανακοίνωσης, τα στοιχεία πληρωμής και παραλαβής του χρήστη, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να τα πληκτρολογεί σε μελλοντικές αγορές. Φυσικά, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τη διαγραφή τους ανά πάσα στιγμή μέσω των ρυθμίσεων του λογαριασμού του.

Στις ρυθμίσεις του Twitter προστέθηκε μία νέα επιλογή με ονομασία «Payments and orders», η οποία διατηρεί τις πληροφορίες πληρωμής και παραλαβής των χρηστών, καθώς επίσης δείχνει και όλες τις αγορές του χρήστη.

Το Twitter είναι μονάχα υπεύθυνο ώστε να φέρει τον αγοραστή και τον πωλητή σε επαφή, κάτι το οποίο σημαίνει πως δε θα υπάρχει περαιτέρω εμπλοκή του στη διαδικασία παραλαβής, στη συνεννόηση ή στις επιστροφές χρημάτων.

Τέλος, οι αγορές ενός χρήστη δεν κοινοποιούνται μέσω tweets ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Κάθε χρήστης μπορεί να ανακοινώσει ο ίδιος μια αγορά του, εφόσον το επιθυμεί.

Αναλυτικότερες πληροφορίες θα βρείτε στο Help Center.

Πηγή: Twitter Blog

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑