Οι Facebook διαφημιστές αποκτούν cross-device αναφορές

Ημ/νία: 14 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Μία Facebook διαφήμιση μπορεί να προβληθεί τόσο στη web έκδοση του Κοινωνικού Δικτύου, άρα μέσω υπολογιστή, όσο και στις mobile εφαρμογές του, άρα μέσω κινητών συσκευών. Αυτή τη στιγμή, ο διαφημιστής μπορεί να παρακολουθεί την απόδοση της διαφήμισης σε κάθε μέσο. Από εδώ και στο εξής, μέσω της νέας αναφοράς cross-device, ο διαφημιστής θα μπορεί να παρακολουθεί την εναλλαγή του χρήστη στις διάφορες συσκευές και να βγάζει χρήσιμα συμπεράσματα για τις διαφημίσεις του.

facebook cross-device ad reports

Πρόσφατη έρευνα στις Facebook διαφημίσεις στην Αμερική, έδειξε πως 1 στους 3 χρήστες οι οποίοι παρακολουθούν και αντιδρούν σε μια διαφήμιση μέσω των κινητών συσκευών, μετατρέπονται σε πελάτες της επιχείρησης μέσα από υπολογιστή εντός 28 ημερών.

Με την αναφορά cross-device, οι διαφημιστές οι οποίοι θέλουν είτε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, είτε τη λίστα των emails τους κλπ, θα μπορούν εύκολα να παρακολουθούν πόσοι αντέδρασαν σε μια διαφήμιση σε υπολογιστή και ολοκλήρωσαν την ενέργεια σε κινητές συσκευές, και το αντίστροφο.

Τέλος, οι cross-device αναφορές κάνουν χρήση των Facebook Conversion Pixel και Facebook SDK.

Πηγή: Facebook for Business

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑