Η Eurovision, η Κοντσίτα και οι περίπου 100.000 ελληνικές αναφορές!

Ημ/νία: 13 Μαΐου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Από τις 05/05 έως και τις 12/05 ήταν εβδομάδα Eurovision στα Social Media. Μετά τους δύο ημιτελικούς και τον τελικό του Σαββάτου, μάθαμε ξημερώματα της Κυριακής τη νικήτρια χώρα Αυστρία με τη συμμετοχή της Κοντσίτα, ή αλλιώς της γυναίκας με τα μούσια, πίσω από την οποία κρύβεται ο Τόμας Νόιβιρτ.

Η εταιρία Sidebar, μετά τις αναλύσεις των εκλογών 2014, προχώρησε σε ανάλυση των αναφορών των Ελλήνων χρηστών στα Social Media σχετικά με τη φετινή Eurovision, κάνοντας χρήση του εργαλείου Monitor. Οι συνολικές ελληνικές αναφορές μέσα στη βδομάδα της Eurovision έφτασαν περίπου τις 100.000!

eurovision 2014 greek social media

Ξεκινώντας με το σύνολο των αναφορών ανά ημέρα (πρώτο γράφημα) και ανά ώρες (δεύτερο γράφημα), όπως είναι λογικό, παρατηρούμε πως οι περισσότερες αναφορές έγιναν βράδυ Σαββάτου και ξημερώματα Κυριακής, κατά τη διάρκεια του τελικού δηλαδή. Οι περισσότερες αναφορές ανά ώρα ήταν 27.482 στις 23:00 του Σαββάτου, ενώ οι περισσότερες αναφορές ανά ημέρα έγιναν το Σάββατο και ήταν 62.242.

eurovision 2014 greek social media

Σε σύγκριση με την βδομάδα Eurovision του 2013, παρατηρούμε αύξηση των αναφορών σε σχέση με την αντίστοιχη βδομάδα του 2014, με μεγάλο ρόλο σε αυτό να παίζει σίγουρα η Κοντσίτα, όπως βλέπουμε και στο επόμενο γράφημα, η οποία κατάφερε μονάχα τη βραδιά του τελικού να συγκεντρώσει 11.610 αναφορές.

eurovision 2014 greek social media

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το 95%(!) των αναφορών προήλθε από το Twitter των περίπου 447.000 Ελλήνων χρηστών, το 62% των συνολικών αναφορών ήταν θετικού χαρακτήρα και πως η πιο δραστήρια ηλικιακή ομάδα ήταν αυτή των 21 έως 35 ετών με ποσοστό 63%.

eurovision 2014 greek social media

Πηγή: Sidebar Monitor

Ετικέτες: , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑