Το Facebook καταπολεμά το spam περιεχόμενο με αλλαγές στο News Feed

Ημ/νία: 11 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Περιεχόμενο το οποίο έχει ως σκοπό να εξαπατήσει τους χρήστες του Facebook και να κάνουν κλικ σε αυτό, θεωρείται ως spam. Το Facebook σε μια σειρά αλλαγών με ονομασία News Feed FYI, αυτή τη φορά έχει ως στόχο να μειώσει την απήχηση του περιεχομένου σελίδων το οποίο θεωρεί spam και τονίζει τρεις βασικές κατηγορίες spam.

facebook fights spam content

Η πρώτη κατηγορία σχετίζεται με δημοσιεύσεις οι οποίες ζητούν από τους χρήστες να αναλάβουν δράση, να κάνουν δηλαδή like, κοινοποίηση ή να αφήσουν σχόλιο, όπως η παραπάνω εικόνα. Οι συγκεκριμένες δημοσιεύσεις δέχονται αρκετό engagement και για το λόγο αυτό έχουν υψηλή απήχηση, κάτι το οποίο δεν αρέσει στο Facebook, ύστερα και από έρευνα η οποία έδειξε πως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις είναι κατά 15% λιγότερο σχετικές σε σχέση με άλλες με το ίδιο engagement.

Η δεύτερη κατηγορία σχετίζεται με δημοσιεύσεις οι οποίες ξανά δημοσιεύουν πετυχημένες δημοσιεύσεις. Φωτογραφίες και βίντεο τα οποία επαναλαμβάνονται διότι κάθε φορά δέχονται πολύ μεγάλο engagement, θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις σελίδες οι οποίες τα δημοσιεύουν. Το πείραμα αυτό οδήγησε στη μείωση των αποκρύψεων περιεχομένου από τις σελίδες για τους χρήστες κατά 10%.

Η τρίτη και τελευταία κατηγορία σχετίζεται με δημοσιεύσεις οι οποίες περιέχουν ή αποτελούνται από spam συνδέσμους. Ως spam συνδέσμους το Facebook θεωρεί αυτούς που με διάφορα κόλπα, όπως για παράδειγμα παραπλανητικές εικόνες, στέλνουν τους χρήστες σε σελίδες οι οποίες είναι γεμάτες από διαφημίσεις και γενικά δε διαθέτουν ποιοτικό περιεχόμενο. Το πείραμα αυτό οδήγησε σε αύξηση 5% των κλικς των χρηστών σε συνδέσμους οι οποίοι τους στέλνουν εκτός Facebook.

Η πλειοψηφία των σελίδων δε θα επηρεαστεί από τις προηγούμενες αλλαγές, καθώς είναι λίγες εκείνες οι οποίες δημοσιεύουν spam περιεχόμενο και αναμένεται να τιμωρηθούν γι’αυτό με μείωση της απήχησης των δημοσιεύσεων τους.

Πηγή: FB Newsroom

Ετικέτες: , , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑