Facebook | Τέλος στα Sponsored Stories, χωρίς όμως ουσιαστικές αλλαγές

Ημ/νία: 10 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το Facebook αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγές και μέσα σε αυτές μαθαίνουμε πως βρίσκεται το τέλος του τύπου διαφημίσεων «Sponsored Stories» μετά τις 9 Απριλίου. Με αυτού του είδους τις διαφημίσεις, το Facebook αξιοποίησε το word of mouth των χρηστών προς όφελος των διαφημιστών, επιτρέποντας τους να διαφημίζουν ενέργειες όπως «ο τάδε έκανε like στη σελίδα τάδε» ή «ο τάδε σχολίασε την τάδε δημοσίευση».

facebook-sponsored-story

Πολλοί χρήστες αντέδρασαν με την εμφάνιση των διαφημίσεων αυτών, κάποιοι προχώρησαν και σε δικαστική διαμάχη την οποία κέρδισαν, και τώρα όλοι αυτοί λογικά θα χαίρονται με την ανακοίνωση αυτή. Είναι πονηρό, όμως, το Facebook…

Και εξηγούμαι. Μπορεί να πλησιάζει το τέλος των Sponsored Stories, όμως το Facebook δεν είναι τόσο χαζό ώστε να χάσει έσοδα από τους διαφημιστές και φαίνεται πως ο συγκεκριμένος τύπος διαφημίσεων πουλάει πολύ. Για το λόγο αυτό, το κοινωνικό πλαίσιο -ή αλλιώς social context– των Sponsored Stories γίνεται διαθέσιμο σε όλες τις υπόλοιπες μονάδες διαφημίσεων του Κοινωνικού Δικτύου.

Αυτό σημαίνει πως οι χρήστες θα συνεχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις οι οποίες κάνουν χρήση των ενεργειών των «φίλων» τους και οι διαφημιστές θα έχουν πιο εύκολο έργο στη δημιουργία διαφημίσεων.

Τέλος, θυμίζω πως οι χρήστες έχουν την επιλογή να ξεφύγουν από τέτοιου είδους διαφημίσεις και να μη διαφημίζονται οι ενέργειες τους, αν μέσα από τις ρυθμίσεις τους επιλέξουν «Κανείς» στην επιλογή «Να συνδέονται οι κοινωνικές μου δραστηριότητες με διαφημίσεις για».

Πηγή: AllFacebook

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑