Facebook: Περισσότερες call to action επιλογές στις mobile διαφημίσεις

Ημ/νία: 2 Οκτωβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Ένα χρόνο πριν, το Facebook ανακοίνωσε ένα νέο τύπο διαφήμισης για τις mobile εφαρμογές του, έχοντας την call to action επιλογή «Install now» για εγκατάσταση των διαφημιζόμενων εφαρμογών. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις οδήγησαν σε πάνω από 145 εκατομμύρια εγκαταστάσεις Android και iOS εφαρμογών. Βέβαια, μία έρευνα έδειξε πως το 66% των χρηστών οι οποίοι εγκαθιστούσαν μία εφαρμογή μέσα από διαφήμιση, τη χρησιμοποιούσαν από 1 έως 10 φορές, κάτι το οποίο το Facebook θέλησε να αλλάξει.

Από σήμερα, οι τύποι διαφημίσεων στις mobile εφαρμογές του Facebook αυξάνονται και πλέον περιλαμβάνουν και τις 7 ακόμη call to action επιλογές: «Open Link», «Use App», «Shop Now», «Watch Video», «Listen Now», «Book Now» και «Play Game». Μέσω των επιλογών αυτών, το Facebook θα μπορεί να στέλνει τους χρήστες μέσα σε ειδικούς χώρους εφαρμογών, κάνοντας τους χρήστες να χρησιμοποιούν περισσότερο τις εφαρμογές των διαφημίσεων.

facebook more call to action options for mobile ads

Στην παραπάνω εικόνα μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα με την επιλογή «Book Now», η οποία επιτρέπει στους χρήστες να μεταφερθούν σε ειδικό χώρο της εφαρμογής του HotelTonight, ώστε να κάνουν κράτηση τελευταίας στιγμής με κάποια έκπτωση.

Πηγή: Facebook Developers

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑