Το πρώτο Facebook Community Day πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα

Ημ/νία: 12 Απριλίου 2018 | by Δημήτρης Θωμαδάκης

0

Πόσο σημαντική είναι η διαχείριση των facebook groups; Πόσοι admins χρειάζονται για τη διαχείριση ενός group, κάθε πότε θα πρέπει ένας admin να κάνει post στη σελίδα, τι συμβαίνει με το engagement;  Είναι μόνο λίγα από όσα συζητήθηκαν στο πρώτο Facebook Community Day στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος στην Αθήνα. Φυσικά εκεί τους δόθηκε η δυνατότητα όχι μόνο να παρουσιάσουν την ξεχωριστή ομάδα τους αλλά και να γνωρίσουν τα νέα εργαλεία που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν σύντομα.

Βασικός ομιλητής της διοργάνωσης ήταν η Nicola Mendesohn, Αντιπρόεδρος του Facebook για την περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), η οποία δήλωσε σχετικά: «Οι συμμετέχοντες μπορούν να συνδεθούν, να μάθουν ο ένας με τον άλλο και να μοιραστούν εμπειρίες με άλλους ηγέτες της κοινότητας, καθώς και να ενημερωθούν από εμάς αναφορικά με τα προϊόντα που δημιουργούμε, ώστε να βοηθήσουμε στην ασφάλεια και υποστήριξη κοινοτήτων. Στόχος μας είναι να παρέχουμε ευκαιρίες στους δημιουργούς των κοινοτήτων για να μοιραστούν τα σχόλιά και τις εμπειρίες τους μαζί μας, ώστε να τους υποστηρίξουμε καλύτερα.»

Μερικές από τις ομάδες που πήραν μέρος είναι οι The Thing About Greece, The Language project, Lifeguard Hellas, I Love the 70’s, 80’s, 90’s music οι οποίες παρουσίασαν το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται αλλά συζήτησαν και με τις υπόλοιπες ομάδες σχετικά με τις εμπειρίες τους και την εξέλιξη τους όλο αυτό τον καιρό.

Ο  διαχειριστής της ομάδας The Thing About Greece, Θέμης Λαμπρίδης, δήλωσε σχετικά με τα νέα εργαλεία που προσφέρει το Facebook: «Μπορούμε να βρούμε αιτήματα μελών, Insight Group και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες μαζί σε ένα μέρος, διευκολύνοντας έτσι τη διαχείριση των ομάδων και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να συνδεθούμε με μέλη της ομάδας μας».

Τα μέλη της διαχειριστικής ομάδας του Community Τhe Language Project, Βιολέττα Τσιτσιλιάνη και Σύλβια Κουβέλη επεσήμαναν: «Μέσα από την ομάδα καταφέραμε να έρθουμε σε επαφή με ανθρώπους από διαφορετικές χώρες. Πιστεύουμε ότι χωρίς την ομάδα μας, δεν θα μπορούσαμε να επιτύχουμε τόσο εύκολα τους στόχους μας, δηλαδή δεν θα μπορούσαμε να οργανώσουμε εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια και πολιτιστικές εκδηλώσεις σε συνεργασία με οργανισμούς και εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό».

Οι διαχειριστές της σελίδας Lifeguard Hellas, Ευτυχία Κουμαρτζάκη και Αμελί Φραντζέσκου, σχολίασαν: «Η σελίδα βρίσκεται στην καρδιά της κοινότητας, συνδέει τα μέλη της. Μέσω της σελίδας καταφέραμε να ενώσουμε τα μέλη της και να προωθήσουμε το έργο μας και να φέρει τους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν και να συμμετάσχουν στις προσπάθειές μας πιο κοντά μας».

Το εκπαιδευτικό workshop που πραγματοποίησαν οι δύο Έλληνες Μαρία Μανολιούδη και Δημήτριος Κορνιώτης, οι οποίοι εργάζονται σαν Client Solution Managers at Facebook στο Δουβλίνο είχε σαν σκοπό να παρέχει έξυπνες αλλά και πρωτότυπες ιδέες για το πως να διαχειριστούν τη κοινότητα τους και πώς να σκιαγραφήσουν το μέλλον και να μεγαλώσουν την κοινότητά τους».

Εκτός από τη διευκόλυνση της επικοινωνίας, στόχος του Facebook είναι επίσης να ενθαρρύνει τη  σύνδεση μεταξύ των μελών των ομάδων. Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συμμετέχουν τώρα σε ομάδες.

Περίπου 250 εκατομμύρια από αυτούς δηλώνουν  ότι οι θεματικές των ομάδων είναι ουσιαστικές και νιώθουν ότι ανταποκρίνονται στα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Από αυτά τα δεδομένα καταλαβαίνουμε πώς τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν την κοινωνική μας ζωή. Περίπου 22 εκατομμύρια εκδηλώσεις διοργανώθηκαν το 2017 μέσω του Facebook,  είναι εύκολο να αντιληφθούμε την επίδραση του Facebook στην επικοινωνία και σύνδεση των ανθρώπων.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑