Twitter | Οι επαναστοχευμένες διαφημίσεις έγιναν διαθέσιμες για όλους

Ημ/νία: 6 Δεκεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Τέλος τα πειράματα περί retargeting διαφήμισης στο Twitter, καθώς το Κοινωνικό Δίκτυο αποφάσισε να διαθέσει αυτό το είδος διαφήμισης σε όλους τους marketers παγκόσμια. Πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα, το οποίο αναμένεται να φέρει περισσότερα έσοδα και καλύτερες υπηρεσίες στους διαφημιστές.

Τι είναι η επαναστοχευμένη διαφήμιση ή αλλιώς retargeting;

Η επαναστοχευμένη διαφήμιση ή αλλιώς το αποκαλούμενο retargeting, δουλεύει ως εξής: Έστω για παράδειγμα ότι κάποιος χρήστης επισκέπτεται ένα online κατάστημα και γράφεται στο newsletter του ή λίγο πριν την αγορά ενός προϊόντος αποφασίζει να το εγκαταλείψει και να στραφεί αλλού ή πραγματοποιήσει κάποια άλλη ενέργεια. Το cookie το οποίο αποθηκεύτηκε στον υπολογιστή του χρήστη αξιοποιείται από ένα άλλο site, όπως το Twitter, για να προβληθεί μία συγκεκριμένη διαφήμιση του online καταστήματος στο χρήστη αυτό.

twitter retargeting ads

Η λειτουργία Twitter tailored audiences

Επομένως, το Twitter μπορεί να αξιοποιηθεί από τους marketers για να στείλουν promoted tweets σε χρήστες οι οποίοι κατά μεγάλη πιθανότητα ενδιαφέρονται να τα διαβάσουν. Τα πειράματα με τη λειτουργία tailored audiences, όπως την αποκαλεί το Twitter, ήταν εντυπωσιακά σύμφωνα με το Κοινωνικό Δίκτυο. Οι συνεργάτες του Twitter οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν τους marketers με την προηγούμενη λειτουργία, είναι οι εξής: Adara, AdRoll, BlueKai,Chango, DataXuDstilleryLotameQuantcastValueClick και [x+1].

Πώς μπορούν οι χρήστες να απενεργοποιήσουν αυτού του είδους τις διαφημίσεις;

twitter promoted content

Οι χρήστες έχουν δύο επιλογές για απενεργοποίηση της επαναστοχευμένης διαφήμισης στο Twitter. Η πρώτη επιλογή αφορά την ενεργοποίηση της λειτουργίας  Do Not Track (DNT) μέσω του browser, αν αυτός υποστηρίζει τη λειτουργία. Η δεύτερη επιλογή πραγματοποιείται μέσα από τις ρυθμίσεις του Twitter και η διαδικασία είναι η εξής:

1) Επισκέψου στις ρυθμίσεις την επιλογή Ασφάλεια και Απόρρητο.
2) Απενεργοποίησε την επιλογή «Προωθημένο περιεχόμενο» (promoted content).

Πηγή: Twitter Blog

Σημείωση: Αν κάποιος σύνδεσμος έχει απενεργοποιηθεί, σημαίνει πως πλέον έχει καταργηθεί από το site.

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑