Facebook: Έχει σημασία η αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις

Ημ/νία: 27 Σεπτεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Ο στόχος του Facebook, ο οποίος είναι να διανέμει το σωστό περιεχόμενο στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή χρονική στιγμή, δε διαφέρει στην περίπτωση των διαφημίσεων σύμφωνα με τον Hong Ge, Engineering Manager του Facebook για τις διαφημίσεις στην Αρχική Σελίδα. Για να μπορέσουν να είναι ευχαριστημένοι τόσο οι χρήστες όσο και οι διαφημιστές, θα πρέπει να υπάρχουν σχετικές διαφημίσεις, γι’αυτό και το Κοινωνικό Δίκτυο θα λαμβάνει πλέον πιο σοβαρά το feedback των χρηστών.

facebook ads

Στην πράξη, οι διαφημιστές ορίζουν το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν και σύμφωνα και με το διαφημιστικό budget, δείχνουν στο Facebook πόσο πολύ θέλουν να η διαφήμιση τους να φτάσει στο κοινό αυτό. Για να φτάσει τελικά η διαφήμιση, έχει σημασία και η συμβολή του χρήστη, αφού εκείνος με τις ενέργειες του (like, σχόλιο, κοινοποίηση, απόκρυψη) δείχνει στο Facebook ποιες διαφημίσεις τον ενδιαφέρουν και ποιες όχι.

Όλοι βγαίνουν στο τέλος κερδισμένοι, αφού οι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις τις οποίες επιθυμούν και οι διαφημιστές πετυχαίνουν να απευθυνθούν σε πιο κατάλληλο κοινό. Αρκεί βέβαια, οι χρήστες να ξεκινήσουν να έχουν περισσότερη αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις.

Πηγή: Facebook newsroom

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑