ΟΠΑ: από το omni-channel και την εμπειρία πελάτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Ημ/νία: 13 Ιουλίου 2018 | by Δημήτρης Θωμαδάκης

0

Πόσο πραγματικά καινούργιο και διαφορετικό είναι το θέμα της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη; Με ποια εργαλεία αναλύω την αγοραστική διαδρομή (Customer journey); Πώς οργανώνω το μίγμα καναλιών, φυσικών, ψηφιακών και υβριδικών; Πώς σχεδιάζω και βελτιστοποιώ την εμπειρία πελάτη μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής; Πώς εντάσσω τη διαχείριση εμπειρίας πελάτη και το omni-channel στις διαδικασίες της επιχείρησής μου;

Πόσο buzzword είναι ο όρος Digital transformation; Πώς «διαβάζω» το μετασχηματισμό της αγοράς μου; Ποιες προκλήσεις θέτει για την επιχείρησή μου; Είναι περισσότερο θέμα ΙΤ, Μάρκετινγκ, Στρατηγικής ή HRΠόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή μου για να προσαρμοστεί στις προκλήσεις αυτές;

Αυτά είναι κάποια από τα βασικά ερωτήματα στα οποία φέρνουν απαντήσεις δύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για στελέχη του Κέντρου Δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών: το Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ & εμπειρία πελάτη και ο Ψηφιακός μετασχηματισμός αγορών & επιχειρήσεων.

Μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία του DigiMa, του εκπαιδευτικού προγράμματος σε Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα που έχει αναγνωριστεί πλέον ως ένα από τα κορυφαία στην αγορά, τα νέα αυτά προγράμματα έρχονται να καλύψουν την ανάγκη γνώσης και δεξιοτήτων σε δύο εξαιρετικά επίκαιρα και κρίσιμα θέματα.

Το πρόγραμμα Ψηφιακός μετασχηματισμός αγορών & επιχειρήσεων αποτελεί μια εντατική εκπαίδευση (crash course) 15 ωρών για στελέχη που εμπλέκονται σε ένα τέτοιο project. Με δεδομένο ότι, από τη φύση του, ένα τέτοιο project είναι πολυδιάστατο και αγγίζει ολόκληρη την επιχείρηση, στοχεύει στην κατανόηση της έκτασης ενός ψηφιακού μετασχηματισμού, των επιμέρους διαστάσεών του, των απαιτούμενων πόρων και των βημάτων υλοποίησης.

Εστιάζεται στις πέντε βασικές προκλήσεις του μετασχηματισμού: τη στρατηγική αναθεώρησης του επιχειρηματικού μοντέλου και την καινοτομία, την απαιτούμενη πελατοκεντρικότητα, τα πολλαπλά και νέα κανάλια επαφής με τον πελάτη, τη λήψη αποφάσεων βασισμένη σε δεδομένα (data-driven decision making) και την ενδο-εταιρική διαχείριση της αλλαγής (change management).

Το Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ & εμπειρία πελάτη είναι μια σε βάθος πρακτική εκπαίδευση 36 ωρών σε ένα θέμα που αποτελεί προτεραιότητα των marketing, customer service, channels, sales, retail αλλά και operations και HR managers.

Η θεματολογία της εκπαίδευσης ξεκινά από τις επιλογές των στόχων και KPIs της εμπειρίας πελάτη, προχωρά στις μεθοδολογίες χαρτογράφησης Customer Journey και της αξιοποίησής της για βελτιώσεις, στα θέματα ολοκληρωμένης διαχείρισης πολλαπλών καναλιών και καταλήγει με τις προϋποθέσεις επιτυχούς υλοποίησης: τις ανάγκες ενοποιημένων συστημάτων συλλογής, ανάλυσης και αξιοποίησης δεδομένων (Customer data platforms, single customer view, profiling, customization) και τη διαμόρφωση μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας, δομής και δεξιοτήτων που θα υποστηρίξουν στρατηγική, συστήματα και ενέργειες.

Εισηγητές στο πρόγραμμα είναι τόσο καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών όσο και επαγγελματίες της ελληνικής αγοράς και η εκπαίδευση στηρίζεται συστηματικά σε workshops, case studies, εφαρμογές και παραδείγματα από την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Οι εκπαιδευόμενοι λαμβάνουν πιστοποιητικό από το Κέντρο δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος των εκπαιδεύσεων είναι ο κ. Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής του ΟΠΑ.

Και τα δύο προγράμματα ξεκινούν τον ερχόμενο Οκτώβριο αλλά η υποβολή αιτήσεων έχει αρχίσει και οι θέσεις πληρούνται με σειρά προτεραιότητας. Να σημειωθεί ότι οι εκπαιδεύσεις αυτές μπορούν να προσφερθούν και ενδο-εταιρικά, προσαρμοσμένες στις εκπαιδευτικές ανάγκες της επιχείρησης.

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑