Το προφίλ του digital manager στην Ελλάδα παρουσιάστηκε από το iMarketing Society

Ημ/νία: 3 Απριλίου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου

0

Στην κατάμεστη αίθουσα του The Cube Athens διεξήχθη την Πέμπτη 2 Απριλίου η πρώτη δημόσια εκδήλωση του iMarketing Society, (http://www.imarketingsociety.org/), μιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε με τη μορφή μη κερδοσκοπικού σωματείου, στα τέλη του 2014, ως κόμβος δικτύωσης και ανταλλαγής εμπειρίας όσων ασχολούνται με το digital marketing.

Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα παρευρέθηκαν επαγγελματίες, ακαδημαϊκοί, φοιτητές και δημοσιογράφοι από το χώρο του digital marketing. H ατζέντα του Launching Event περιλάμβανε:

  • Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πρώτης έρευνας σχετικά με το προφίλ και τις αρμοδιότητες του digital manager στην Ελλάδα, η οποία πραγματοποιήθηκε από το iMarketing Society σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών Focus Bari.
  • Συζήτηση των αποτελεσμάτων και των τάσεων της αγοράς με έμπειρους επαγγελματίες του χώρου:
    • κ. Ορέστη Ανδριάνη,  Industry Analyst, Google
    • κ. Νίκο Βαρβαδούκα, Marketing & e-Commerce Director, Public
    • κ. Κώστα Μάντζιαρη, Managing Director, Mindworks Interactive
    • κ. Πάνο Μήλια,  Digital Media Manager, Nestle Hellas

και συντονιστή τον κ. Σέργιο Δημητριάδη, αναπληρωτή καθηγητή στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρο ΔΣ του iMarketing Society

  • Παρουσίαση της πρωτοβουλίας και των επόμενων projects που θα υλοποιηθούν.

Κατά την παρουσίαση της έρευνας η κα Άννα Καραδημητρίου Αντιπρόεδρος Δ.Σ. του iMarketing Society αναφέρθηκε στο προφίλ των digital managers, που είναι κυρίως 26-35 ετών (60%), με μεταπτυχιακές σπουδές (70%) σε μάρκετινγκ ή διοίκηση επιχειρήσεων. H σύγκριση του σημερινού και του ιδανικού προφίλ του digital manager, αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα επιθυμία μικτού προφίλ, που συνδυάζει γνώσεις μάρκετινγκ και τεχνολογίας. Σχετικά  με το επίπεδο ικανοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων από τις υπηρεσίες digital marketing εξωτερικών συνεργατών,  το 23% δηλώνει πλήρως ικανοποιημένο, το 50% θεωρεί το επίπεδο των υπηρεσιών καλό αλλά με περιθώριο βελτίωσης και 22% δηλώνει ότι υπάρχουν ακόμη κενά στην αγορά. Στο infographic θα βρείτε τα κύρια σημεία της έρευνας ενώ περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα του iMarketing Society: http://bit.ly/1bTvjH3

Το iMarketing Society  ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλαν ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς αυτή η εκδήλωση, τους ομιλητές που την τίμησαν με την παρουσία τους, το The Cube Athens για την άψογη φιλοξενία του, το panelsensor. και τον Μανώλη Κυριακάκη για την πλατφόρμα A&Q που μας παραχώρησαν, την κα Χριστίνα Παπαλαζάρου που ανέλαβε τη φωτογραφική κάλυψη, και προπάντων όλους εσάς που αγκαλιάσατε με ενθουσιασμό την πρωτοβουλία.

 

 Για το Marketing Society

Το iMarketing Society είναι μία ανεξάρτητη πρωτοβουλία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και αποτελείται από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του digital marketing με στόχο να προωθήσει τη δικτύωση, την ανταλλαγή ιδεών και την πρόσβαση την τελευταία λέξη της εφαρμοσμένης γνώσης σχετικά με τις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών, μέσων και εργαλείων στο μάρκετινγκ.

Το όραμά του είναι να αποτελέσει ένα κομβικό σημείο συνάντησης και δικτύωσης όσων εργάζονται, μελετούν και μαθαίνουν στο χώρο του μάρκετινγκ και των ψηφιακών τεχνολογιών, όπου ο καθένας ατομικά και ανεξάρτητα από την επαγγελματική του ταυτότητα  θα μπορεί να αλληλεπιδρά, να ενημερώνεται, να μαθαίνει και να δημιουργεί.

Αποστολή του iMarketing Society αποτελεί η ενεργή συμβολή στη διάχυση γνώσης και καλών πρακτικών στον συνεχώς μεταβαλλόμενο χώρο του Digital Marketing, στη δημιουργία και τη διατήρηση μιας επαγγελματικής κουλτούρας βασισμένη στη συνεργασία και την αμοιβαιότητα.

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑