Νέες αλλαγές στη δομή των Facebook διαφημιστικών καμπανιών

Ημ/νία: 17 Οκτωβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το Φεβρουάριο του 2014, το Facebook δημιούργησε τη σημερινή δομή των διαφημιστικών καμπανιών του, αυτές με τα τρία επίπεδα campaigns, ad sets και ads. Όπως φαίνεται, η δομή εξυπηρετεί τους marketers στη δημιουργία των διαφημίσεων τους. Παρόλα αυτά, το Facebook προχωρά σε μία σημαντική βελτίωση.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οι marketers θα ορίζουν target group, budget και τοποθεσία των διαφημίσεων, όχι για κάθε διαφήμιση, αλλά για κάθε σετ διαφημίσεων. Η αλλαγή αυτή θα επιτρέπει στους διαφημιστές να δοκιμάζουν διαφορετικά είδη διαφημίσεων κάτω από το ίδιο σετ διαφημίσεων και να παρακολουθούν τι αποφέρει καλά αποτελέσματα και τι όχι.

Facebook ad campaign structure

Αμέσως μόλις τα εργαλεία Ads Create tool, Ads Manager και Power Editor ενημερωθούν, οι διαφημιστές μπορούν να ξεκινήσουν τη δημιουργία νέων διαφημιστικών καμπανιών υπό τις νέες αλλαγές. Όσον αφορά τις υπάρχουσες διαφημιστικές καμπάνιες, αυτές δε θα επηρεαστούν από τις αλλαγές έως τον Ιανουάριο του 2015, κάτι το οποίο σημαίνει πως οι διαφημιστές μπορούν να ορίζουν target group, budget και τοποθεσία των διαφημίσεων, στο επίπεδο των διαφημίσεων.

Πηγή: FB for Business

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑