Το Instagram ανακοίνωσε analytics εργαλεία για τους διαφημιστές

Ημ/νία: 22 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το Instagram ανακοίνωσε μία νέα σειρά εργαλείων analytics τα οποία αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα στους διαφημιστές μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Τα εργαλεία χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.

instagram analytics for advertisers

Η πρώτη κατηγορία «Account insights» αφορά σε στοιχεία ενός λογαριασμού όπως την απήχηση, τις εμφανίσεις και το engagement των διαφημίσεων, σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση.

instagram analytics for advertisers

Η δεύτερη κατηγορία «Ad insights» αφορά σε στοιχεία συγκεκριμένων διαφημίσεων, με πληροφορίες για την κάθε καμπάνια και την κάθε διαφήμιση, όπως την απήχηση, τις εμφανίσεις, τη συχνότητα, καθώς και τα likes και σχόλια που δέχονται οι διαφημίσεις.

Τέλος, η τρίτη κατηγορία «Ad staging» αφορά το μέρος στο οποίο οι διαφημιστές και οι δημιουργικές ομάδες τους μπορούν να δημιουργούν τις διαφημίσεις, να τις προβάλλουν πριν τη δημοσίευση τους και να συνεργάζονται.

Πηγή: Instagram for Business

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑