Δείτε το Project #LIVE, το 30λεπτο ντοκιμαντέρ του Twitter ως μέσο live επικοινωνίας
Ημ/νία: 24 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Twitter είναι ένα μέσο επικοινωνίας το οποίο χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό για ζωντανή κάλυψη ή σχολιασμό διαφόρων μικρών και μεγάλων γεγονότων, όπως για παράδειγμα των βραβείων Oscar, των Ολυμπιακών Αγώνων, και τώρα του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.
Τα περισσότερα Brands βρίσκονται συνεχώς online και παρακολουθούν τις εξελίξεις του Twitter, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να επέμβουν. Το Κοινωνικό Δίκτυο ετοίμασε ένα 30λεπτο ντοκιμαντέρ για το διεθνές φεστιβάλ διαφήμισης Cannes Lions 2014, στο οποίο εξηγεί τον αντίκτυπο των live συζητήσεων σε τομείς όπως η πολιτική, το μάρκετινγκ, η δημοσιογραφία και η ψυχαγωγία.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι 3 Instagram νικητές του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions
Το ντοκιμαντέρ ονομάζεται Project #LIVE και σχολιάζει διάφορα case studies μεγάλων εταιριών.
Πηγή: Twitter Blog