Ποια Instagram φίλτρα φωτογραφιών φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα στο engagement;

Ημ/νία: 23 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Με την κυκλοφορία εφαρμογών όπως το Instagram, τα έτοιμα φίλτρα φωτογραφιών έγιναν αρκετά δημοφιλή στους χρήστες κινητών συσκευών και σπανιότερα συναντούμε φωτογραφίες χωρίς αυτά. Αν το δει κανείς πιο σοβαρά, ας πούμε από την πλευρά των λογαριασμών διαφόρων επιχειρήσεων, τότε κάθε κίνηση έχει σημασία, όπως για παράδειγμα η σωστή επιλογή φίλτρων στις φωτογραφίες.

Έρευνα της εταιρίας marketing TrackMaven στους Instagram λογαριασμούς των Fortune 500 εταιριών, έβγαλε τα αποτελέσματα του παραπάνω γραφήματος. Με γαλαζοπράσινο χρώμα βλέπετε το μέσο δείκτη engagement (άθροισμα likes και σχολίων) ανά 1.000 followers και με πορτοκαλί χρώμα βλέπετε το ποσοστό χρήσης του κάθε φίλτρου.

Το φίλτρο Mayfair φέρνει κατά μέσο όρο 23.044 αντιδράσεις (likes και σχόλια) χρηστών, οι αφιλτράριστες φωτογραφίες περίπου 18.009 αντιδράσεις κατά μέσο όρο και το φίλτρο Inkwell φέρνει κατά μέσο όρο 16.407 αντιδράσεις χρηστών. Μπορείτε από το παραπάνω γράφημα να δείτε και τα υπόλοιπα φίλτρα τι αποτελέσματα φέρνουν.

Με έκπληξη βλέπουμε πως οι αφιλτράριστες φωτογραφίες δεν έχουν χάσει την ομορφιά τους μπροστά στην πληθώρα των φίλτρων και προτιμούνται ακόμη από τους χρήστες σε ποσοστό πάνω από 50%!

Πηγή: Lifehacker

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑