ELTRUN | Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας των Ελλήνων χρηστών Κοινωνικής Δικτύωσης

Ημ/νία: 20 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

social media keyboard

Το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.), διοργάνωσε μία έρευνα σχετικά με τη χρήση των Κοινωνικών Δικτύων από τους Έλληνες χρήστες του internet, την οποία προωθήσαμε με κάλεσμα για συμμετοχή των αναγνωστών μας. Η έρευνα συγκέντρωσε συνολικά τις απόψεις 1.250 χρηστών και έτρεξε τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2013.

eltrun etisia ereuna gia tin koinoniki diktuosi 2013

Το παραπάνω γράφημα δείχνει τις προτιμήσεις των χρηστών οι οποίοι έλαβαν συμμετοχή στην έρευνα, συμπεραίνοντας πως το ελληνικό κοινό βρίσκεται πλέον στο στάδιο ωριμότητας όσον αφορά τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτο στα αποτελέσματα έρχεται το YouTube με ποσοστό 93%, δεύτερο το Facebook με ποσοστό 82% και τρίτο το LinkedIn με ποσοστό 61%. Το μόνο Κοινωνικό Δίκτυο του οποίου η χρήση δεν αυξήθηκε από το 2012 στο 2013, είναι το Google+, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει τα εγκαταλελειμένα ελληνικά προφίλ τα οποία συναντώ συνεχώς σε αυτό.

Η έρευνα του ELTRUN περιέχει πολλά περισσότερα στοιχεία, όπως τους λόγους χρήσης του YouTube και του LinkedIn, τη χρήση λειτουργιών privacy του Facebook, τους λόγους μη χρήσης του Twitter κλπ. Διάβασε ολόκληρη την έρευνα εδώ.

Τέλος, μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά και στο άρθρο με τα Ελληνικά -και μη- στατιστικά των Social Media για το 2013.

Ετικέτες: , , , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑