LinkedIn: Νέα analytics για τις εταιρικές σελίδες

Ημ/νία: 1 Αυγούστου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το LinkedIn παρουσίασε νέα εργαλεία analytics για τις εταιρικές σελίδες. Ένας διαχειριστής οφείλει να κοιτάζει ποιες δημοσιεύσεις προσεγγίζουν περισσότερο κοινό, με αποτέλεσμα να δημιουργεί δημοσιεύσεις με περισσότερη αλληλεπίδραση από τους χρήστες. Επίσης, αυτό του δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζει τι περίπου περιμένουν οι χρήστες από την εταιρική του σελίδα.


ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣLinkedIn: Οι εταιρικές σελίδες δημοσιεύουν πλέον με το όνομα τους!

Τα νέα εργαλεία σχετικά με την επίδοση μιας εταιρικής σελίδας βοηθούν στην ανακάλυψη των δημοσιεύσεων με την περισσότερη αλληλεπίδραση των χρηστών, στο φιλτράρισμα των δημοσιεύσεων αυτών βάσει τύπου δημοσίευσης και χρονικής περιόδου, στην εύρεση δημογραφικών χαρακτηριστικών των followers της εταιρικής σελίδας και στη σύγκριση των followers με άλλες ανταγωνιστικές εταιρικές σελίδες.

LinkedIn new analytics for cmpany pages

Πηγή: LinkedIn Blog

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑