Foursquare: Ώρα για διαφημίσεις μετά από check-in!

Ημ/νία: 18 Ιουλίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Είναι πλέον καιρός για το Foursquare να ξεκινήσει να φέρνει έσοδα και ο δρόμος προς τη διαφήμιση είναι μία σίγουρη λύση. Στις εφαρμογές του Foursquare για κινητές συσκευές, εντοπίστηκαν διαφημίσεις μετά από check-in των χρηστών σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις διαφημίσεις αυτές.

foursquare advertisement

Στη μία περίπτωση, το brand Captain Morgan επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες όπως bar και εστιατόρια, έτσι ώστε μετά το check-in των χρηστών να τους πλασάρει διαφήμιση με προϊόντα τα οποία μπορούν να καταναλώσουν στα μέρη αυτά, όπως είναι το προϊόν «Captain and cola» (βλ. εικόνα παραπάνω). Από την άλλη πλευρά, το brand Toys R Us επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες σχετικές με οικογένειες, όπως πάρκα, για να πλασάρει τα δικά του προϊόντα.

Δε γνωρίζουμε ακόμη τιμές για την τοποθέτηση των διαφημίσεων αυτών, γνωρίζουμε όμως πως τα brands πληρώνουν για τη διαφήμιση μονάχα αν ο χρήστης πατήσει σε αυτή για περισσότερες λεπτομέρειες ή πατήσει στην επιλογή «Save for later» για να ειδοποιηθεί μέσω email. Η απλή προβολή δε χρεώνεται. Τα brands μπορούν επίσης να διαφημίσουν κάποιο εκπτωτικό κουπόνι.

Η διαφήμιση στο Foursquare χρειάζεται ακόμη δουλειά, καθώς το αποτέλεσμα της διαφήμισης σε πλήρη οθόνη φάνηκε κάπως αντιαισθητικό σε πολλούς χρήστες.

Πηγή: Digital – Advertising Age

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑