Vine: Ξεκινά αντεπίθεση προς το Instagram!

Ημ/νία: 4 Ιουλίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Όταν το Vine απέκτησε ανταγωνισμό από το Instagram και είδε πως χάνει σημαντικό έδαφος, τουλάχιστον στο Twitter, τότε η απάντηση ήταν αναμενόμενη. Σήμερα, βλέπουμε το μεγαλύτερο έως τώρα update που έχει δεχτεί η εφαρμογή!

vine big update for ios

Αρχικά, βλέπουμε νέα εργαλεία για την κάμερα του Vine, όπως είναι τα ghost εργαλεία, καθώς και νέα grid και focus. Στη συνέχεια, το update αυτό επικεντρώνεται στην κοινοποίηση και στην εξερεύνηση υλικού.

Καλωσορίστε 15 κανάλια, μέσα στα οποία μπορείτε να εξερευνάτε περιεχόμενο ανάλογα με την κατηγορία του καναλιού, όπως για παράδειγμα vines με γάτες και σκύλους, κωμικά vines, οικογενειακά vines κλπ. Μέσα στα κανάλια αυτά μπορείτε επίσης να καταχωρείτε δικά σας vines.

Η εξερεύνηση συνεχίζεται με τη νέα επιλογή On The Rise, μέσω της οποίας θα μπορείτε να εξερευνήσετε χρήστες οι οποίοι τραβούν την προσοχή της κοινότητας του Vine, επομένως έχουν και δημοφιλή vines. Επίσης, στα vines προστίθεται η νέα λειτουργία Revining, μέσω της οποίας οι χρήστες με ένα απλό άγγιγμα της επιλογής θα μπορούν να κοινοποιούν vines άλλων χρηστών στους followers τους. Σκεφτείτε το ReTweet του Twitter ή το Share του Facebook.

Τέλος, ίσως η σημαντικότερη ανακοίνωση, οι χρήστες αποκτούν τη δυνατότητα για προστατευμένα ή αλλιώς ιδιωτικά vines. Η λειτουργία Protected Posts, επιτρέπει στους χρήστες να ορίσουν συγκεκριμένα vines τα οποία θα είναι ορατά μονάχα σε όσους χρήστες τους ακολουθούν και όχι δημόσια όπως συνηθιζόταν έως τώρα. Βέβαια, αν ένα ιδιωτικό vine διαμοιραστεί στο Twitter ή στο Facebook, τότε παύει να είναι πλέον ιδιωτικό και γίνεται δημόσιο.

Όλες οι προηγούμενες επιλογές είναι διαθέσιμες μέσω της έκδοσης 1.3 του Vine για iOS, ενώ μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται και update για την έκδοση της εφαρμογής για Android.

Πηγή: Vine Blog

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑