Ο Nir Goldshlager χακάρει συνεχώς το Facebook και πληρώνεται γι’αυτό

Ημ/νία: 27 Απριλίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Ο Nir Goldshlager είναι ένας προγραμματιστής ο οποίος ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του, αν αναλογιστεί κανείς ότι έχει χακάρει το Facebook πάνω από 100 φορές. Μήπως θα έπρεπε να ανησυχούμε που κυκλοφορεί ελεύθερος;

facebook hack

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Κι αυτό γιατί ο Nir Goldshlager ανήκει στους καλούς χάκερς, λεγόμενοι και ως “white hat” χάκερς. Αν και ο ίδιος μπορεί και ξετρυπώνει συνεχώς διάφορα bugs (κενά ασφαλείας) του Facebook, επιλέγει να μην τα χρησιμοποιήσει προς όφελος του για κακό σκοπό.

Αντίθετα, η ικανότητα του αυτή μπορεί και του αποφέρει νόμιμα χρήματα από το ίδιο το Facebook, μέσω του προγράμματος “bug bounty”. Ο Nir Goldshlager αναφέρει ένα bug στο Facebook και το τελευταίο τον πληρώνει γι’αυτό, αφού πρώτα συμφωνήσει να μη διαρρεύσει το bug έως ότου επιδιορθωθεί.

Το συνόλο των χρημάτων που έχει κερδίσει ο Nir Goldshlager για τα πάνω από 100 bugs που έχει αναφέρει στο Facebook δεν είναι γνωστό, με τον ίδιο να δηλώνει απλά πως πρόκειται για καλά λεφτά. Το Facebook πληρώνει το λιγότερο 500 δολάρια για κάθε bug και στο παρελθόν είχε πληρώσει έως  και 3.000 δολάρια για ένα και μόνο bug.

Παρόλο που διάφοροι άνθρωποι πλησιάζουν συνεχώς τον Nir Goldshlager για να τον πληρώσουν έως και εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για τις αποκαλύψεις του μέσω της μαύρης αγοράς, ο ίδιος επιλέγει το σωστό δρόμο και κοιμάται ήσυχος τα βράδια, όπως αναφέρει. Άλλωστε, βγαίνει και ο ίδιος κερδισμένος αφού χρησιμοποιεί καθημερινά το Facebook.

Παράλληλα με τη δραστηριότητα του αυτή, ο Nir Goldshlager ασχολείται και με τη δημιουργία μιας δικής του εταιρίας, της Break Security. Μέσω αυτής θα μπορεί να εντοπίζει διάφορα κενά ασφαλείας σε ιστοσελίδες άλλων εταιριών – πελατών του, χρεώνοντας μέχρι και 200 δολάρια τη μία ώρα δουλειάς.

Πηγή: Huffington Post

Ετικέτες:


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑