Το Twitter μετατρέπεται σε εργαλείο για online customer service

Ημ/νία: 19 Φεβρουαρίου 2016 | by Δήμητρα Κατερέλου

0

Μια αναβάθμιση προσφέρει το Twitter στα brands και στις επιχειρήσεις γενικότερα, προκειμένου να εξυπηρετούν τους πελάτες τους όσο το δυνατόν πιο αποτελεσμαστικά. Συγκεκριμένα, τους προσφέρει τη δυνατότητα ενός συνδέσμου όπου παραπέμπει τους πελάτες σε αποστολή άμεσου μηνύματος.

Η δυνατότητα του “send a private message” θα εμφανίζεται σε κάτω μέρος ενός tweet και πατώντας το ο χρήστης θα μεταβαίνει στην δημιουργία DM (άμεσου μηνύματος). Ένας άμεσος τρόπος για customer service από το Twitter, που μπορεί και να σώσει μια επιχείρηση από την «κατακραυγή» ενός δυσαρεστημένου πελάτη.

Τέλος, το Twitter θέλοντας να συγκεντρώσει και το απαραίτητο feedback, θα ρωτά τον χρήστη κατά πόσο ήταν ικανοποιημένος από την άμεση επικοινωνία που είχε με την εταιρία.

Πηγή: theverge.com

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑