Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 2ο)

Ημ/νία: 4 Μαΐου 2015 | by Αρσένης Πασχόπουλος

0

Αφού διαβάσατε το πρώτο μέρος του άρθρου, δείτε και τα υπόλοιπα βημάτα στο άρθρο που ακολουθεί:

9. Κάντε αναρτήσεις στο Facebook ως page

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook ως τη business page σας για να «υπογράφετε» τις αναρτήσεις που κάνετε σε άλλα pages (δυστυχώς η τεχνική αυτή δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε groups).Για να το κάνετε, χρησιμοποιείστε το μενού επάνω δεξιά και επιλέξτε την σελίδα ως την οποία θέλετε να υπογράφετε τις αναρτήσεις σας.

facebook page

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να κάνετε αναρτήσεις και να απαντάτε σε σχόλια στις αναρτήσεις άλλων σελίδων.  Έτσι, όσοι θα βλέπουν τα σχόλιά σας, θα βλέπουν – και θα μπορούν με ένα κλικ – να επισκέπτονται την σελίδα σας.

Εννοείται πως την τεχνική αυτή την χρησιμοποιούμε με προσοχή και φειδώ γιατί δεν θέλουμε, ούτε να εκνευρίσουμε τους ιδιοκτήτες των άλλων σελίδων αλλά ούτε και τους likers τους κάνοντας απροκάλυπτη και επαναλαμβανόμενη διαφήμιση.  «Μιλάμε» μόνο όταν έχουμε κάτι σημαντικό να πούμε και φυσικά δεν κάνουμε hard selling, εκτός αν είναι αποδεκτό (βλέπε πρακτικές άλλων μελών στις αναρτήσεις τους και την αποδοχή τους με likes, shares & comments).

10. Αναφέρετε την εταιρεία σας ως εργοδότη στο προφίλ σας

Έτσι θα διευκολύνετε όσους φτάνουν στο προφίλ σας, όχι μόνο να δουν που εργάζεστε αλλά να μεταβούν στην σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook ή στο LinkedIn.

business in profile

11. Χρησιμοποιήστε την δύναμη των ομάδων

Για να περιγράψω αυτή την τεχνική θα δανειστώ την πρακτική ενός μαθητή μου, ο οποίος έχει εταιρεία με είδη μαγειρικής και διατηρεί site το οποίο έχει και blog και κοινότητα.  Ο μαθητής λοιπόν συμμετέχει σε 36 (!!!) ομάδες μαγειρικής στο Facebook, όπου αναρτά συνταγές, φωτογραφίες με αυτά που ο ίδιος μαγειρεύει, και κάνει και σχόλια στις αναρτήσεις των μελών των ομάδων.  Πολλά από τα χιλιάδες μέλη αυτών των ομάδων επισκέπτονται το προφίλ του και, μέσα από αυτό, καταλήγουν στην σελίδα και στο site του.  Σύμφωνα με τον ίδιο, πάνω από το 50% της κίνησης στο site του προέρχεται από το Facebook.  Την ίδια πρακτική μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και στα groups του LinkedIn (υπάρχουν διεθνούς ενδιαφέροντος groups τα οποία αριθμούν δεκάδες χιλιάδες μέλη).

Αν πάλι δεν βρείτε κάποιο group το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει κάποιος που να απευθύνεται στους πιθανούς πελάτες σας, τόσο το καλύτερο!!!  Φτιάξτε άμεσα ένα, διαδώστε το και ξεκινήστε τις αναρτήσεις.  Έξτρα tip: αφήστε «ανοιχτές» τις αναρτήσεις τρίτων στο group σας ώστε να υπάρχει πολυφωνία και να μην χαρακτηριστεί από το κοινό ως ένα ακόμη εργαλείο πώλησης για την εταιρείας σας.

12. Με διαφήμιση στα «συμβατικά» μέσα

Κάντε διαφήμιση των social media παρουσιών σας στο ραδιόφωνο, τον έντυπο τύπο, με αφίσες ή ακόμη και στην τηλεόραση.  Φροντίστε μόνο να έχετε εξασφαλίσει μια καλή διεύθυνση ματαιοδοξίας (vanity url, για παράδειγμα, https://www.facebook.com/SEMINARIA.GR  ή https://www.linkedin.com/in/arsenis) ώστε να είναι εύληπτη από τους ακροατές, αναγνώστες ή τηλεθεατές που να σας αναζητήσουν στα social media.  Στα έντυπα μέσα, μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε και τα QR codes που είδαμε στο πρώτο μέρος του άρθρου.

13. Με διαφήμιση στα Social Media

Όλες οι μεγάλες πλατφόρμες social media δίνουν την δυνατότητα πληρωμένων καταχωρήσεων με πάρα πολύ καλή στόχευση (οι επιλογές είναι πράγματι ανεξάντλητες).  Δύο απλά παραδείγματα: αν είστε εταιρεία παιδικών ρούχων μπορείτε να στοχεύσετε γυναίκες που ζουν σε συγκεκριμένη περιοχή, ανήκουν σε συγκεκριμένο ηλικιακό group και έχουν παιδιά έως 3 ετών.  Αν πάλι είστε δικηγόρος εμπορικού δικαίου μπορείτε να στοχεύσετε σε επιχειρηματίες, CEO’s και Managing Partners συγκεκριμένων χωρών, εμπορικών κλάδων ή και περιοχών.

Μπορείτε ακόμη να στοχεύσετε να δουν την διαφήμισή σας στο Facebook μόνο όσοι έχουν επισκεφθεί το site σας ή όσων έχετε ήδη τα τηλέφωνα ή τα e-mail τους στην «ατζέντα» σας (και έχουν προφίλ στο Facebook).

14. Με διαφήμιση στο διαδίκτυο

Γιατί να περιοριστείτε μόνο στα social media και να μην διαφημιστείτε σε όλο το διαδίκτυο (λέγε με Google Adwords);  Στοχεύστε το κοινό σας και εδώ με βάση τα δημογραφικά του στοιχεία, τα ενδιαφέροντά του, συγκεκριμένα sites τα οποία επισκέπτεται, αλλά και όσους έχουν επισκεφθεί το site σας και έχουν (ή δεν έχουν) κάνει κάποια κίνηση μέσα σε αυτό.  Αν έχετε δημιουργήσει μέσω εφαρμογής και ένα tab στο Facebook το οποίο απεικονίζει το site ή το e-shop σας, τότε το κέρδος από την διαφήμιση θα είναι διπλό.

15. Μέσω διαγωνισμών

Μέσω των διαγωνισμών, μπορείτε να εξασφαλίσετε ροή επισκεπτών στην σελίδα σας ή στο Instagram & Pinterest προφίλ σας, αλλά και  να δημιουργήσετε βάση δεδομένων δυνητικών πελατών με στοιχεία όπως όνομα, e-mail και τηλέφωνο.

facebook contest

16. Με εμπνευσμένο και viral περιεχόμενο

Άφησα το σημαντικότερο για το τέλος: το εμπνευσμένο (πρωτότυπο, χρήσιμο, μοναδικό, αστείο, ενημερωτικό ή ότι άλλο μπορεί να δώσει αξία στους πελάτες σας) περιεχόμενο είναι από τις πιο αποτελεσματικές, και πολλές φορές χαμηλού κόστους, ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να φέρετε νέους likers και followers στις social media παρουσίες σας, μέσω αυτών που ήδη σας ακολουθούν και θα μοιραστούν το περιεχόμενο που τους δίνετε με τους φίλους τους.

Τι σημαίνει viral περιεχόμενο, πόσο συχνά πρέπει να κάνω αναρτήσεις και ποιες είναι οι καλύτερες ώρες της ημέρας για αναρτήσεις θα τα δούμε στο επόμενο άρθρο.  Στο μεταξύ, καλή επιτυχία με τις παραπάνω ενέργειες αύξησης του κοινού σας και, αν υπάρχει κάποια ενέργεια που ήδη έχετε βάλει σε εφαρμογή και δεν την είδατε στο άρθρο, στείλτε την μας να την συμπεριλάβουμε.

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας). Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.



Πήγαινε με πάνω ↑