Facebook | Πιο κερδοφόρες οι διαφημίσεις σε iOS σε σχέση με το Android

Ημ/νία: 19 Οκτωβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Οι διαφημιστές στο Facebook έχουν τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να επιλέγουν το target group τους. Με τη βοήθεια των εργαλείων αυτών, μεταξύ των άλλων, μπορούν να επιλέγουν αν θα προβάλουν τις διαφημίσεις τους σε Android χρήστες ή σε iOS χρήστες.

facebook ads ios vs android

Έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε από τη Nanigans σε περισσότερες από 200 δις διαφημίσεις, έδειξε πως οι Facebook διαφημίσεις σε iOS είναι κατά 1.790% πιο επικερδείς σε σχέση με τις αντίστοιχες για Android. Όπως φαίνεται και από το παραπάνω διάγραμμα, οι λιανικές πωλήσεις για κάθε κλικ ανέρχονται σε 0.94 δολάρια κατά μέσο όρο για το iOS μέσα στο 2013, έναντι 0.15 δολαρίων για Android. Αυτό σημαίνει πως το οι λιανικές πωλήσεις ανά κλικ στο iOS είναι κατά 6.1 φορές μεγαλύτερες σε σχέση με το Android.

facebook ads ios vs android

Όσον αφορά το ROI (Return on Investment), στο Android σημειώνεται ο αρνητικός αριθμός -10% κατά μέσο όρο για το 2013, ενώ στο iOS βλέπουμε το θετικό αποτέλεσμα 162%. Αυτό σημαίνει πως το ROI στο iOS είναι κατά 17.9 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με το Android.

Αν αναλογιστεί κανείς τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, θα παρατηρήσει πως είναι άκρως λογικά, αφού οι Android συσκευές καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος τιμών, ενώ αντίθετα οι iOS συσκευές ξεκινούν από υψηλές τιμές, σε σχέση πάντοτε με τις Android συσκευές.

Πηγή: AppAdvice

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑