Instagram: Πώς η εταιρία Kellogg αξιοποίησε την υπηρεσία για προβολή

Ημ/νία: 8 Ιουνίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Στη Σουηδία και συγκεκριμένα στη Στοκχόλμη, η εταιρία Kellogg με τα δημοφιλή δημητριακά έτρεξε μία καμπάνια προώθησης των νέων προϊόντων της μέσω του Instagram.

Kellogg Instagram campaign

Συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούσαν να τραβήξουν μία φωτογραφία της συσκευασίας και ενός μοντέλου, να τη δημοσιεύσουν στο Instagram με το σχετικό hashtag #nyaspecialk (στα αγγλικά new Special K) και να δείξουν την ενέργεια τους αυτή στον ταμία για να παραλάβουν δωρεάν τη δική τους συσκευασία δημητριακών Special K.

Όπως δήλωσε ο Jan Hedegaard, marketing director της Kellogg, η υπηρεσία Instagram είναι πιο δημοφιλής από το Twitter στη Σουηδία και γι’αυτό προτίμησαν μία καμπάνια μέσω hashtag εκεί. Τα Brands έχουν αρχίσει και επενδύουν για τα καλά στα Social Media.

Πηγή: Mashable

Ετικέτες:


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑