Instagram: Πώς η εταιρία Kellogg αξιοποίησε την υπηρεσία για προβολή
Ημ/νία: 8 Ιουνίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Στη Σουηδία και συγκεκριμένα στη Στοκχόλμη, η εταιρία Kellogg με τα δημοφιλή δημητριακά έτρεξε μία καμπάνια προώθησης των νέων προϊόντων της μέσω του Instagram.
Συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούσαν να τραβήξουν μία φωτογραφία της συσκευασίας και ενός μοντέλου, να τη δημοσιεύσουν στο Instagram με το σχετικό hashtag #nyaspecialk (στα αγγλικά new Special K) και να δείξουν την ενέργεια τους αυτή στον ταμία για να παραλάβουν δωρεάν τη δική τους συσκευασία δημητριακών Special K.
Όπως δήλωσε ο Jan Hedegaard, marketing director της Kellogg, η υπηρεσία Instagram είναι πιο δημοφιλής από το Twitter στη Σουηδία και γι’αυτό προτίμησαν μία καμπάνια μέσω hashtag εκεί. Τα Brands έχουν αρχίσει και επενδύουν για τα καλά στα Social Media.
Πηγή: Mashable