Από τη Warply η δημιουργία του click away API για δωρεάν μηνύματα στα e-shop μέσω του e-katanalotis
Ημ/νία: 11 Ιανουαρίου 2021 | by Δημήτρης Θωμαδάκης
0Η Warply σχεδίασε και δημιούργησε για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, την ειδική υπηρεσία “click away” χωρίς κόστος SMS για αποστολή μηνυμάτων και ορισμό ραντεβού, για επιχειρήσεις και καταναλωτές.
Στο πλαίσιο της νέας υπηρεσίας “click away” η Warply δημιούργησε και ένα API service για τα e-shops, μέσω του οποίου κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να διασυνδεθεί και να στέλνει δωρεάν μηνύματα για παραλαβή click away. Η υπηρεσία για τα e-shops είναι ήδη διαθέσιμη από τα μέσα Δεκεμβρίου στο https://e-katanalotis.gov.gr/, με δυνατότητα άμεσης εγγραφής και ενεργοποίησης.
Οι υπηρεσίες “click away” και click away API για φυσικά και ψηφιακά καταστήματα, δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο της ψηφιακής πλατφόρμας του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων “e-katanalotis” που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.
Συνολικά οι καταναλωτές, εκτός από το “click away” μπορούν να βρίσκουν στο “e-katanalotis” τις ακριβείς τιμές 1.500 προϊόντων βασικής κατανάλωσης όπως είναι στα ράφια 2.500 super-market, αλλά και τις τιμές καυσίμων σε όλη την Ελλάδα όπως ανανεώνονται καθημερινά. Μπορούν, επίσης, να επικοινωνούν απευθείας με την αρμόδια ομάδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορείου και Προστασίας Καταναλωτή, για πληροφορίες και καταγγελίες, ενώ έχουν στη διάθεσή τους και ένα καινοτόμο chatbot με χρήσιμες απαντήσεις.
Ο κ. Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply αναφέρει χαρακτηριστικά: «είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την ενεργή συμμετοχή μας σαν στρατηγικοί συνεργάτες στη δημόσια διοίκηση σε έργα καινοτομίας όπως ο “e-katanalotis” και η υπηρεσία “click away” που στηρίζουν τις επιχειρήσεις και το λιανικό εμπόριο και διευκολύνουν τους πολίτες, ενώ παράλληλα ενισχύουν τη διαφάνεια και προωθούν το κοινό καλό. Ειδικότερα δε, όταν η μέθοδος του ψηφιακού “click away” αποτελεί πανευρωπαϊκά, παράδειγμα καλής πρακτικής στο ασφαλές άνοιγμα του λιανεμπορίου».