Snapchat | Η επίσημη απάντηση σχετικά με το πρωτοχρονιάτικο hack

Ημ/νία: 3 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η χρονιά δεν ξεκίνησε και πολύ καλά για το Snapchat, τη δημοφιλή social εφαρμογή αποστολής εικόνων και βίντεο τα οποία εξαφανίζονται μετά την προβολή τους, καθώς 4,6 εκατ. λογαριασμοί παραβιάστηκαν και υπήρξε δημοσίευση των usernames και των τηλεφωνικών αριθμών αυτών.

snapchat hack

Η επίσημη απάντηση από το Snapchat δεν άργησε να έρθει και όπως φαίνεται, δεν ικανοποιεί όλους τους χρήστες. Αρχικά, το Snapchat σε κανένα σημείο της δημοσίευσης του δεν απολογείται στους χρήστες για την παραβίαση των λογαριασμών τους. Αντίθετα, ρίχνει το φταίξιμο στην εταιρία Gibson Security, η οποία δημοσίευσε το API της εφαρμογής και έκανε πιο εύκολο το έργο παραβίασης των λογαριασμών. Τέλος, το Snapchat παραδέχεται πως γνώριζε πως υπήρχε η πιθανότητα hacking της εφαρμογής μέσω της λειτουργίας Find Friends, όμως δεν είδαμε κάποια κίνηση για επιδιόρθωση των κενών ασφαλείας.

Αυτό που έπεται, είναι η κυκλοφορία μίας νέας έκδοσης της εφαρμογής Snapchat, η οποία θα δίνει την επιλογή στους χρήστες να μη συμπεριλαμβάνονται στη λειτουργία Find Friends, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε το hack. Η λειτουργία αυτή επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν τον τηλεφωνικό αριθμό της συσκευής τους, ώστε άλλοι χρήστες οι οποίοι τους συμπεριλαμβάνουν στον τηλεφωνικό τους κατάλογο, να μπορούν να βρουν το username τους στο Snapchat.

Update [09/01]: Το Snapchat κυκλοφόρησε νέες εκδόσεις για Android και iOS, επιτρέποντας στους χρήστες (μέσω των ρυθμίσεων) να επιλέγουν αν θέλουν να συνδέεται ο τηλεφωνικός αριθμός τους με το username τους. Επίσης, πριν τη χρήση της επιλογής Find Friends, οι χρήστες θα πρέπει να έχουν επιβεβαιώσει τον τηλεφωνικό αριθμό τους. Τέλος, η ομάδα της social εφαρμογής ζήτησε επιτέλους συγγνώμη από τους χρήστες της για την ταλαιπωρία την οποία υπέστησαν.

Ετικέτες:


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑