Πως τα brands συνδέονται µε τους οπαδούς στο Twitter, κατά τη διάρκεια των Ολυµπιακών Αγώνων του #Rio2016;

Ημ/νία: 28 Ιουλίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Οι θερινοί Ολυµπιακοί Αγώνες του 2016 είναι οι πρώτοι Θερινοί Αγώνες µετά το 1996 που θα µεταδίδονται ζωντανά στην ίδια ώρα µε τις ΗΠΑ. Αυτό δίνει µία µοναδική ευκαιρία σε όλα τa αµερικάνικα brands να µπορούν να συνδεθούν ζωντανά µε τους πελάτες τους κατά τη διάρκεια ενός από τα µεγαλύτερα παγκόσµια αθλητικά γεγονότα. Όντας στην ίδια ζώνη ώρας αποκτούν την ικανότητα να αντιδρούν σε πραγµατικό χρόνο.

Olympics1
Ίσως να αναρωτιέστε τι να µοιραστείτε στο Twitter κατά τη διάρκεια των Ολυµπιακών Αγώνων… γι αυτό παρακάτω θα διαβάσετε ιδέες και συµβουλές για τη χρησιµότητα της έρευνας και πως θα πάρετε το χρυσό µετάλλιο περιεχοµένου στο Twitter.
1) Διασκέδαση. Μπορείτε να συµπεριλάβετε  χιουµοριστικό περιεχόµενο για το τι συµβαίνει στο Ριο.
2) Έµπνευση. Έρευνα έδειξε, ότι το περιεχόµενο που  εµπνέει τους ανθρώπους να σκεφτούν και να δράσουν σε εκδηλώσεις παγκόσµιου βεληνεκούς, όπως οι ολυµπιακοί αγώνες.
3) Οι πληροφορίες. Βοηθήστε το κοινό σας να παρακολουθεί σηµαντικά αποτελέσµατα και στατιστικά. Οι αγώνες διαρκούν συνολικά 19 ηµέρες, συµµετέχοντας 207 χώρες, µε 306 εκδηλώσεις, σε 42 αθλήµατα, µε συµµετοχή περισσότερων των 10000 αθλητών να συµµετέχουν. Βοηθήστε τους οπαδούς σας να παρακολουθούν τη δράση. Η µελέτη έδειξε επίσης ότι οι οπαδοί ενδιαφέρονται περισσότερο για τα παρασκήνια, οπότε δώστε τους κάτι «πιπεράτο».

Olympics_2
Εκµεταλλευτείτε τους Ολυµπιακούς Αγώνες και σχεδιάστε την καµπάνια σας στο Twitter, συνδυάστε αυτά τα στοιχεία µε µια δηµιουργική σκέψη που να µιλάει στο συναισθηµατικό κόσµο των ανθρώπων και θα έχετε πολλές πιθανότητες να πάρετε το χρυσό µετάλλιο.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑