Έρευνα: Ένας στους δέκα δεν έχει προσληφθεί λόγω των Social Media!

Ημ/νία: 30 Μαΐου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η εταιρία On Device Research πραγματοποίησε έρευνα σε 6.000 χρήστες κινητών συσκευών, ηλικίας 16 έως 34 ετών, στις χώρες Κίνα, Ινδία, Νιγηρία, Βραζιλία, Αγγλία και Η.Π.Α. Το θέμα της έρευνας ήταν η Καταναλωτική Εμπιστοσύνη των Νέων και μέσα στην έρευνα υπήρξαν κάποια πολύ σημαντικά ευρήματα σχετικά με τα Social Media.

social media impact

Σύμφωνα με την έρευνα, εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως ένας στους δέκα υποψήφιους εργαζόμενους έχασε μία θέση εργασίας λόγω του λογαριασμού του στα Social Media. Οι εργοδότες πλέον αναζητούν τους ανθρώπους εκεί και παρακολουθούν τη δραστηριότητα τους εκεί, πριν τους προσλάβουν.

social media impact

Οι νέοι τι κάνουν γι’αυτό; Όχι και πολλά, αφού μεγάλο ποσοστό, όπως βλέπετε και στην παραπάνω εικόνα, δε γνωρίζει σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να αποφέρει η χρήση των Social Media στην επαγγελματική καριέρα.

social media impactΚι αφού το μάθουν, κατά πόσο είναι πρόθυμοι να αφήσουν τα Social Media; Μάλλον δε νοιάζονται και τόσο, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα Social Media περίπου οι τρεις στους πέντε, όπως δείχνει η παραπάνω εικόνα.

social media impact

Έστω λοιπόν ότι αποφασίζουν να μείνουν στα Social Media. Προσέχουν καθόλου τη χρήση που κάνουν; Οι περισσότεροι, με εξαίρεση το κοινό από τις Η.Π.Α., πρώτα έχουν ως στόχο να φαίνεται το προφίλ τους καλό στους φίλους τους και ύστερα στους πιθανούς εργοδότες τους.

social media impact

Ποια Social Media χρησιμοποιούν οι νέοι; Αναμενόμενα τα αποτελέσματα, με το Facebook να κυριαρχεί των υπολοίπων και τα YouTube και Twitter να ακολουθούν. Άλλωστε, με 1,2 δις χρηστών, το Facebook δε θα μπορούσε να χάσει την πρωτιά αυτή. Οι περισσότεροι εργοδότες γνωρίζουν πού να ψάξουν.

social media impact

Τέλος, αν η χρήση των Social Media δεν ήταν δωρεάν, αλλά με πληρωμή, οι περισσότεροι χρήστες δε θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν για να τα χρησιμοποιήσουν. Το ίδιο ισχύει και για την επιθυμία των νέων να συνδέσουν με κάποιον τρόπο το λογαριασμό τους με κάποιον διάσημο.

Πηγή: On Device Research

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑