Είσαι υπέρ ή κατά της χρήσης των Social Media στο εργασιακό περιβάλλον;

Ημ/νία: 29 Μαΐου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η Microsoft, σε συνεργασία με την Ipsos, πραγματοποίησε μία έρευνα σε 4.787 εργαζομένους στην Ευρώπη σχετικά με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στο εργασιακό περιβάλλον. Πρέπει μια επιχείρηση να επιτρέπει στους εργαζομένους της τη χρήση των Social Media κατά τη διάρκεια της εργασίας; Κατά πόσο υπάρχει ο κίνδυνος μείωσης της παραγωγικότητας;

social media at work

Αν και σχεδόν το 40% των εργαζομένων πιστεύουν πως η επικοινωνία μέσω Social εργαλείων μπορεί να επιφέρει αύξηση παραγωγικότητας στην εργασία, ένα 27% υποστηρίζει πως η επιχείρηση στην οποία δουλεύουν δεν αξιοποιεί τα νέα αυτά εργαλεία και αντιθέτως απαγορεύει τη χρήση τους.

Όπως φαίνεται, οι Ευρωπαίοι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τα Social Media ως τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους, αλλά και μεταξύ των πελατών τους. Ένα ποσοστό 37% δήλωσε πως η επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού δεν είναι καλή και μπορεί να γίνει καλύτερη με χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως ένα ποσοστό 18% δήλωσε ότι θα δαπανούσε τα προσωπικά του λεφτά σε εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα της εργασίας του.

Από την πλευρά των επιχειρήσεων οι οποίες απαγορεύουν τη χρήση των Social εργαλείων στην εργασία, οι εργαζόμενοι αυτών υποστηρίζουν πως κατά 65% πρόκειται για θέματα ασφάλειας και κατά 58% πρόκειται για το φόβο μείωσης της παραγωγικότητας.

Η ίδια η Microsoft πάντως υποστηρίζει πως είναι υπέρ της επιχειρηματικής κοινωνικής δικτύωσης ως ένα μέσο σύνδεσης όλων των εργαλείων συνεργασίας εντός μιας επιχείρησης.

Μπορείτε κι εσείς να συμβάλλετε στη συζήτηση για την επιχειρηματική κοινωνική δικτύωση που λαμβάνει μέρος στο Twitter, μέσω του «The Worldwide Water Cooler», απαντώντας σε ερωτήσεις και μοιράζοντας σκέψεις μέσω του Twitter απευθείας από το site.

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑