Πώς προήλθαν οι αλλαγές του νέου Facebook News Feed;

Ημ/νία: 13 Μαρτίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Πολλοί χρήστες, κυρίως αυτοί που γκρινιάζουν με κάθε αλλαγή στο Facebook, πιστεύουν πως κάθε αλλαγή στην εμφάνιση ή στις λειτουργίες του Facebook δεν τους αντιπροσωπεύει. Αυτό ίσως και να είναι σωστό, αλλά στην περίπτωση του νέου Facebook News Feed δεν ισχύει.

Η Jane Justice Leibrock, user experience researcher του Facebook, εξηγεί πως το παλιό News Feed είχε ένα πολύ σοβαρό ελάττωμα: ήταν ακατάστατο, σύμφωνα με τους χρήστες. Η ερευνήτρια προχώρησε σε ένα πείραμα, ρωτώντας τους χρήστες τι θα έκαναν για να μην είναι ακατάστατη πλέον η Αρχική τους Σελίδα και εκείνοι ανταποκρίθηκαν, αφαιρώντας περιεχόμενο από αυτή, όπως για παράδειγμα τις δημοσιεύσεις Σελίδων, τις δημοσιεύσεις για παιχνίδια και μουσική κλπ. Λίγοι παραπονέθηκαν για την εμφάνιση.

Τότε ήρθε και η ιδέα των πολλαπλών feeds (ροών) στο νέο News Feed. Όμως υπήρχε ένα ακόμη πρόβλημα: ποια feeds θα έπρεπε να υπάρχουν; Η Jane Justice Leibrock προχώρησε σε ένα ακόμη πείραμα, ονομαζόμενο «card sort». Δημιούργησε διάφορες χάρτινες κάρτες με πρόσφατες δημοσιεύσεις από το News Feed του κάθε χρήστη και ύστερα ζήτησε από τους χρήστες να κρατήσουν μονάχα όσες τους ενδιέφεραν και να τις ταξινομήσουν σύμφωνα με το λόγο για τον οποίο τις κράτησαν.

Facebook-News-Feed-card-sort2

Τα δύο πειράματα φυσικά και δεν απευθύνθηκαν στο 100% των χρηστών του Facebook, αλλά σε μία μεγάλη μερίδα χρηστών, σύμφωνα με την ερευνήτρια. Αποτέλεσμα ήταν να δούμε το News Feed να φιλτράρεται με συγκεκριμένες λίστες, όπως είναι για παράδειγμα οι Most Recent, All Friends, Photos, Music, Following, Games και Groups.

Επομένως, μπορούμε να διαπιστώσουμε πως το νέο Facebook News Feed είναι ένα αποτέλεσμα του feedback που έδωσαν οι χρήστες στην ομάδα του Facebook. Είναι κάτι που το ήθελαν οι χρήστες, γι’αυτό και αναμένουμε λιγότερη γκρίνια από τις προηγούμενες φορές και περισσότερο αίσθημα ικανοποίησης.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑