Το LinkedIn λανσάρει χρήσιμο εργαλείο για μαθητές και φοιτητές

Ημ/νία: 31 Ιανουαρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Τα ποσοστά χρήσης του LinkedIn στην Ελλάδα δεν είναι και τα καλύτερα. Μήπως επειδή δεν υπάρχουν δουλειές και μιλάμε για ένα επαγγελματικό Κοινωνικό Δίκτυο; Μάλλον… όχι. Δεν είμαστε απλώς όσο εξοικειωμένοι θα έπρεπε να είμαστε με μία τέτοιου είδους σημαντική υπηρεσία.

LinkedIn-alumni

Το LinkedIn θέλει να αυξήσει τους νεαρούς χρήστες του και με ένα νέο εργαλείο στοχεύει καθαρά σε μαθητές και φοιτητές (προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς). Το εργαλείο αυτό ονομάζεται Alumni και ουσιαστικά δείχνει τους αποφοίτους από διάφορες σχολές (μέσα και οι ελληνικές) σε όλο τον κόσμο. Δε μένει όμως εκεί, αφού δίνει μία πληθώρα επιλογών οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν και να δημιουργήσουν ένα πολύ δυνατό εργαλείο.

LinkedIn-alumni

Αφού ο χρήστης επιλέξει πρώτα ένα Πανεπιστημιακό Ίδρυμα (Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι.) ή Κολέγιο, ύστερα μπορεί να ταξινομήσει τους αποφοίτους ή εν ενεργό δράση φοιτητές ανάλογα με τη χρονιά που εκείνοι φοίτησαν. Στη συνέχεια μπορεί να δει τον τόπο διανομής αυτών, την εργασία τους, το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται, τον τομέα σπουδών τους, τις δεξιότητες τους και τον τρόπο σύνδεσης εκείνων με τον ίδιο μέσα στο LinkedIn. Η ταξινόμηση μπορεί να γίνει με ποικίλους τρόπους.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να μπορέσουν οι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές να κατανοήσουν καλύτερα την αγορά εργασίας, βλέποντας παραδείγματα αποφοίτων από το τμήμα τους ή από άλλα σχετικά τμήματα, ή επιλέγοντας συγκεκριμένες εταιρείες και βλέποντας πληροφορίες για το δυναμικό τους. Τα συμπεράσματα που μπορεί να προκύψουν είναι πολλά. Από την άλλη πλευρά, οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν το μέλλον τους βλέποντας τις πληροφορίες των πάνω από 22.000 αποφοίτων στο LinkedIn.

Πηγή: LinkedIn Blog

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑