Αυτά είναι τα 25 πιο δημοφιλή Brands στο Instagram

Ημ/νία: 24 Ιανουαρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

1

Το Instagram συνεχίζει την ανοδική πορεία του, ακόμη και μετά την αλλαγή στους όρους χρήσης του. Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον τομέα της φωτογραφίας έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 90 εκ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες, οι οποίοι ανεβάζουν περίπου 40 εκ. φωτογραφίες καθημερινά.

Έχοντας πλέον μπει για τα καλά στο χώρο των δυνατών κοινωνικών δικτύων, οι επιχειρήσεις δε θα μπορούσαν να μην έχουν ενεργή παρουσία σε αυτό, ακόμη κι αν δεν υπάρχει διαφήμιση από την οποία θα είχαν μεγάλο κέρδος. Μάλιστα, 4 εταιρικά προφίλ έχουν κερδίσει πάνω από 1.000.000 followers, ενώ τουλάχιστον 29 εταιρικά προφίλ έχουν πάνω από 100.000 followers.

Η 25άδα των πιο δημοφιλών εταιρικών λογαριασμών του Instagram, σύμφωνα με τον αριθμό των followers, είναι η εξής:

1) Victoria’s Secret – 1,379,736 followers
2) MTV – 1,127,895 followers
3) Starbucks – 1,064,993 followers
4) Eonline – 1,064,156 followers
5) Nike – 849,343 followers
6) Forever21 – 673,560 followers
7) Burberry – 651,199 followers
8) Redbull – 536,320 followers
9) Top Shop – 518,466 followers
10) asos – 468,706 followers
11) H&M – 456,614 followers
12) Adidas (Adidas Originals) – 393,282 followers
13) Billboard – 362,910 followers
14) Boston Celtics – 357,397 followers
15) Tiffany – 347,071 followers
16) Gucci – 341,935 followers
17) NBC News – 311,366 followers
18) Audi – 292,587 followers
19) Today Show – 292,061 followers
20) Playboy – 289,389 followers
21) NPR – 237,240 followers
22) CNN iReport – 223,121 followers
23) Bergdorfs – 158,572 followers
24) General Electric – 134,239 followers
25) The Onion – 132,064 followers

Όπως θα καταλάβατε, εδώ μετρούν μονάχα οι φωτογραφίες, γι’αυτό και τα παραπάνω αποτελέσματα ίσως να διαφέρουν από αυτά που περιμένατε ή έχετε συνηθίσει στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Πώς θα μπορούσε ένα Brand το οποίο αφορά ρούχα ή μόδα γενικά να μη βρίσκεται σε υψηλή θέση;

Πηγή: Social Fresh

Ετικέτες:


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑