Google Ads: ποια είναι τα συχνότερα λάθη και πως θα τα διορθώσετε

Ημ/νία: 28 Ιανουαρίου 2019 | by Δημήτρης Θωμαδάκης

0

Αν επιλέξετε να διαφημίσετε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της Google, οι υποψήφιοι πελάτες θα σας βλέπουν μόλις αναζητούν κάτι από αυτά που προσφέρετε. Το κόστος της διαφήμισης καθορίζεται από τους χρήστες, που θα κάνουν κλικ, για να επισκεφτούν το website σας. Η δυναμική των Google Ads είναι τεράστια και αν μάθετε πώς να δημιουργείτε και να χειρίζεστε Google Advertising Campaigns, οι πωλήσεις σας θα εκτοξευθούν.

Τι πρέπει όμως να προσέξετε;

Αν ήδη διαφημίζεστε στην Google, oι instructors του Professional Certificate in Google Advertising της KnowCrunch δίνουν πολύτιμες συμβουλές και αποκαλύπτουν ποιες παγίδες πρέπει να αποφύγετε.

#1 Δεν ξέρετε τι ψάχνει ο μέσος χρήστης

Προτού ξεκινήσετε μια καμπάνια στην Google, είστε υποχρεωμένοι να ερευνήσετε τις αναζητήσεις. Πρέπει να γνωρίζετε τι πραγματικά ψάχνει το κοινό σας και ποια είναι τα ενδιαφέροντά του, για να το προσεγγίσετε. Αλλιώς, δεν θα γνωρίζετε που στοχεύετε και ποια keywords θα αποδώσουν. Κάνοντας Keyword Research θα ανακαλύψετε με ποιες λέξεις ή φράσεις γίνεται η αναζήτηση παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών, θα δείτε τι είναι στα trends και θα μελετήσετε τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, θα εντοπίσετε και τα negative keywords, λέξεις δηλαδή που πρέπει να απαγορεύσετε στην καμπάνια σας γιατί προσελκύουν λάθος κοινό.

#2Προσοχή στο copywriting

Μια αποδοτική διαφήμιση έχει ανάγκη από έναν σύντομο και εύληπτο τίτλο και φυσικά, από ένα μικρό κείμενο, που θα οδηγήσει τον δυνητικό πελάτη στον ιστότοπό σας. Επομένως, πρέπει να δημιουργήσετε 4-5 παραλλαγές της ίδιας διαφήμισης με τίτλο και κείμενο, που θα περιέχουν διαφορετικά keywords και CTAs. Έτσι, θα δείτε ποια διαφήμιση αποδίδει καλύτερα. Μην ξεχάσετε ν’ αναφέρετε την προσφορά που προωθείτε αυτή την περίοδο (π.χ. «50% φτηνότερα για λίγες μέρες»). Αποφύγετε λοιπόν, μία γενική διαφήμιση «φορτωμένη» με κάθε πιθανό keyword και προτιμήστε ξεχωριστές διαφημίσεις για κάθε κατηγορία προϊόντων!

#3 Στέλνετε τον χρήστη στην αρχική σελίδα

Πολύ συχνά βλέπουμε διαφημίσεις που στέλνουν τους επισκέπτες αποκλειστικά στην αρχική σελίδα. Για παράδειγμα, ο χρήστης αναζητά κόκκινο καπέλο και το link τον προωθεί στην σελίδα με τα αθλητικά ρούχα και όχι με τα καπέλα. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό λάθος, γιατί τον αφήνετε να περιηγηθεί μόνος του στο site προκειμένου να αγοράσει αυτό που θέλει. Επομένως, το πιθανότερο είναι να «βαρεθεί» και να συνεχίσει την αναζήτηση του αλλού. Είναι απαραίτητο το link που συνοδεύει τα Google Ads να οδηγεί στη σωστή landing page, ώστε να πραγματοποιηθούν τα πολυπόθητα conversions.

#4 Μην αγνοείτε τις mobile συσκευές

Πλέον οι περισσότερες online αναζητήσεις γίνονται μέσω κινητού. Γι’ αυτό τον λόγο, οι διαφημίσεις σας πρέπει να είναι κατάλληλα διαμορφωμένες για desktop αλλά και mobile συσκευές. Μπορεί, αρχικά, να μην επιθυμείτε να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας σε κινητά αλλά μην αγνοείτε τους εν δυνάμει πελάτες που αναζητούν προϊόντα από την mobile συσκευή τους. Αν τελικά επιλέξετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας και εκεί, προσέξτε πολύ τη μορφή του site (mobile friendly)!

#5 Ξεχνάτε το remarketing

Οι χρήστες που επισκέφτηκαν ήδη μια φορά το site σας αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια αγορά έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν. Σε αυτούς απευθύνεται το remarketing και μπορείτε να τους προσεγγίσετε με νέες διαφημίσεις, στις οποίες θα προσαρμόσετε κατάλληλα τον τίτλο και το κείμενο (π.χ. «Ακόμα ψάχνεις τα πιο μοντέρνα μποτάκια της σεζόν;»). Είναι πολύ σημαντικό να πείσουμε τους συγκεκριμένους επισκέπτες να συνεχίσουν ή να ολοκληρώσουν την αγορά τους, γι’ αυτό μην ξεχνάτε ποτέ τις remarketing campaigns!

Εάν επιθυμείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να χειρίζεστε άψογα Google Ads Campaigns, πρέπει να ενημερωθείτε σήμερα για το Professional Certificate in Google Advertising και να εξερευνήσετε το website της KnowCrunch.

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑