Εκπαιδευτικό Συνέδριο «Λειτουργώντας Κερδοφόρα το Online Φαρμακείο 2017»

Ημ/νία: 13 Ιουλίου 2017 | by Δημήτρης Θωμαδάκης

0

Mε τίτλο “Λειτουργώντας Κερδοφόρα το Online Φαρμακείο 2017“ διεξάγεται για 2η χρονιά στις 22 – 23 Ιουλίου το νέο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της eSkills Center στο Συνεδριακό Κέντρο «Εξέλιξη» (Ελ. Βενιζέλου 154, Ν. Ερυθραία).

Υπό την εκπαιδευτική & συμβουλευτική καθοδήγηση του Παναγιώτη Γκεζερλή, CEO της Convert Group, 18 κορυφαία στελέχη του κλάδου Online Φαρμακείου θα εκπαιδεύσουν για 16 ώρες σε όλους τους digital τρόπους και μηχανισμούς που μπορεί το Online Φαρμακείο να γίνει κερδοφόρο χωρίς πόλεμο τιμών και να προσεγγίσει αγορές του εσωτερικού και εξωτερικού. Επίσης θα εκπαιδευτούν και στελέχη των brands που πωλούνται στα Online Φαρμακεία για στρατηγική προώθησης των προϊόντων τους οnline.

Αναλυτικά η agenda του διήμερου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου είναι:

eskills-logo

  • Σάββατο 22 Ιουλίου
    • 09:30 Χαιρετισμός, Π. Γκεζερλής, CEO Convert Group, CEO eSkills Center
    • 09:45 Πώς ένα Φαρμακείο από την Επαρχία έγινε ένα Μεγάλο Online Φαρμακείο, Ν. Κεφαλά, Φαρμακοποιός mypharmacy.gr
    • 10:30 Στρατηγική στο Online Pharmacy για brands & eTailers, Ν. Βαρβαδούκας, Principal Consultant, Commercialisation, eCommerce
    • 11:15 Δημιουργώντας Κερδοφορία στο Online Φαρμακείο μέσω Digital Marketing, Μ. Καρυπίδης, Pharmacy e-mail & performance marketing expert, KoolMetrix
    • 12:00 Διάλειμμα
    • 12:30 Οι Προκλήσεις του Online Φαρμακοποιού, Γ. Τριανταφυλλάς, Φαρμακοποιός, ofarmakopoiosmou.gr
    • 13:15 Χρησιμοποιώντας το eRetail Audit για Βελτίωση της Online Κερδοφορίας, Κ. Παπαγιαννοπούλου, Consumer Data Analyst, eRetail Audit, Convert Group
    • 14:00 Snacks
    • 14:45 Digital marketing στην τοπική κοινότητα για το Φυσικό Φαρμακείο, Ρ. Καλογερογιάννη, Digital Key Account Executive, Χρυσός Οδηγός
    • 15:30 Στρατηγική του Online Φαρμακείου στο skroutz.grΓ. Τζαβάρα, Head of Commercial, skroutz.gr
    • 16:15 Διάλειμμα
    • 16:45 Συμπεράσματα της Google για τον Ελληνικό Κλάδο των Online Φαρμακείων, Α. Φράγκος, Analytical Consultant, Google.
    • 17:30 Εμπορική Στρατηγική στο Online Φαρμακείο, Δ. Χιόνου, Φαρμακοποιός, boxpharmacy.gr
    • Λήξη 1ης ημέρας
  • Κυριακή 23 Ιουλίου
    • 10:00 Τα πρώτα συμπεράσματα ενός νέου παίκτη στο Online Φαρμακείο
    • 10:45 Web Analytics για Online Φαρμακείο, Κ. Σκιανής, Head of Digital Marketing & Partner, Mediacube
    • 11:30 Διάλειμμα
    • 12:00 Case Study: Ελληνικό Φαρμακείο στο Εξωτερικό
    • 12:45 Πάνελ, Κορυφαίοι Φαρμακοποιοί συζητούν για το μέλλον του Ηλ. Φαρμακείου
    • 13:30 Snacks
    • 14:30 Online Pharmacy Top Tips in 10 mins
      • Εμπειρία Πελάτη στο Online Φαρμακείο, Ε. Κοτσώνης, Συνιδρυτής & CEO, eSatisfaction
      • Χρηστικότητα στο site του Online Φαρμακείου, Γ. Καράμπελας, Ιδρυτής Netstudio
      • Digital Marketing Tips στο Online Φαρμακείο, A. Κοκόλης, Συνιδρυτής, SEM Wizard Performance Marketing Agency
      • Ελληνικό Online Φαρμακείο στο Εξωτερικό, M. Κουμαντάκης, eBusiness Consultant, Convert Group
      • Περιεχόμενο στο Online Φαρμακείο, Φ. Μητρομάρα, Δημοσιογράφος Υγείας & Wellness Content Editor
      • Branding στο Online Φαρμακείο, Μ. Δουκίδη, Chief Creative & Marketing Officer, Ste.Ma Consulting
    • 15:30 Συμπεράσματα για την Κερδοφόρο Στρατηγική για Online Φαρμακείο, Π. Γκεζερλής, CEO, eSkills Center & Convert Group
    • Λήξη Εκπαιδευτικού Συνεδρίου

Το κόστος συμμετοχής στη διήμερη διοργάνωση είναι μειωμένο για λίγες ημέρες ακόμα στα €360 / άτομο, ενώ προσφέρονται περαιτέρω εκπτώσεις για πολλαπλές συμμετοχές από την ίδια εταιρία ή remote παρακολούθηση. Συμπληρωματικές πληροφορίες στη σελίδα του Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Λειτουργώντας Κερδοφόρα το Online Φαρμακείο 2017» στο http://www.eskillscenter.com/learning/online-pharmacy/, στο registrations@eskillscenter.com και το τηλέφωνο 215 215 0515.

Ετικέτες:


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑