Τι είδους είναι οι χρήστες του Pinterest [Infographic]

Ημ/νία: 7 Σεπτεμβρίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Συνολικά, σε σύγκριση με άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, οι χρήστες του Pinterest σύμφωνα με το ShareThis, είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα από τις κοινές κατηγορίες τους.

Το ShareThis διαπίστωσε επίσης ότι:

  • το Pinterest είναι μια κυρίαρχη πλατφόρμα για το Σπίτι & τον Κήπο, για Ομορφιά & Fitness, για Τρόφιμα & Ποτά, με το σχετικό εμπορικό περιεχόμενο.
  • Pinners  είναι 5 φορές πιο πιθανό να κάνουν pin από ένα smartphone.

To Share This αναφέρει μετά από ανάλυση των δεδομένων του:

Ότι οι εκδότες και οι διαφημιστές, ιδιαίτερα εκείνοι που οδηγούν τις κατηγορίες περιεχομένου Pinterest, πρέπει να αξιοποιήσουν την κοινωνική πλατφόρμα για να παρουσιάσουν πλούσιο περιεχόμενο προσανατολισμένο προς το κοινό  που είναι υπεύθυνο για “το 85% του συνόλου των αγορών”, το οποίο είναι οι γυναίκες. Η στόχευση στους χρήστες με μεγάλη επιρροή μπορεί να φέρει πολύ καλά αποτελέσματα και οικονομία χρόνου.

Έχουμε ξαναπεί ότι το sharing είναι ένα ισχυρόw δείκτης που υποδεικνύει το ενδιαφέρον και την πρόθεση. Εδώ είναι μια ακόμη απόδειξη! Δείτε το παρακάτω infographic για πιο λεπτομερή συμπεράσματα.

Pinterest-marketing-Infographic

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑