Instagram Business Profile: Πώς να δημιουργήσετε και να αναλύσετε τις δραστηριότητες σας

Ημ/νία: 6 Σεπτεμβρίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Χρησιμοποιείτε το Instagram για την επιχείρηση σας;

Αναρωτιέστε αν ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram είναι κατάλληλο για σας;

Κάνοντας την αλλαγή στο προφίλ σας θα ανακαλύψετε μια σειρά από χαρακτηριστικά που οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων μπορούν να βρουν χρήσιμες.

Παρακάτω θα μάθετε ότι χρειάζεται να ξέρει ένας καλός marketer για το επιχειρηματικό του προφίλ στο Instagram.

#1. Πρόσβαση στο επιχειρηματικό προφίλ σας

Για να μάθετε αν έχετε πρόσβαση στο νέο επιχειρηματικό προφίλ του Instagram, θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή σας έχει ενημερωθεί με την τελευταία έκδοση. Μετά πατήστε τη ρόδα των ρυθμίσεων που βρίσκεται πάνω δεξιά και αλλάξτε το σε επιχειρηματικό προφίλ.

kh-instagram-business-profiles-connect-to-facebook-page-1

#2. Ρυθμίστε το προφίλ σας

Πατήστε στην επιλογή του επιχειρηματικού προφίλ και μετά δείτε το σύνδεσμο με τα χαρακτηριστικά του. Μετά από αυτό το σημείο θα μπορείς να δεις πως θα χρησιμοποιείς κατάλληλα το επιχειρηματικό σου προφίλ όταν συνδέεσαι στο Facebook και πώς να δημιουργείς προωθητικές ενέργειες  στο Instagram οι οποίες θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρηση σου.

Όταν θα προσθέσεις τις πληροφορίες επικοινωνίας της επιχείρησης σου, το Instagram αυτόματα θα πάρει πληροφορίες από τη σελίδα του Facebook. Μπορείς να επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες ή να τις διαγράψεις.

Σημαντική πληροφορία: εξερεύνησε το επιχειρηματικό σου προφίλ υπό το βλέμμα ενός επισκέπτη σου.

kh-instagram-business-profiles-connect-to-facebook-page-3

#3. Εξερευνήστε τα χαρακτηριστικά του Instagram

Για να μπορέσετε να δείτε αναλυτικά ποια είναι η ανταπόκριση του προφίλ σας στον κόσμο που σας ακολουθεί θα χρειαστεί να βρείτε την επιλογή Instagram Insights. Μετά το post σας θα πάρετε λεπτομέρειες για τις εντυπώσεις του κοινού, πόσοι είδαν τη δημοσίευση σας και πόσοι επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας μέσα από το προφίλ σας στο Instagram. Επίσης, θα μπορείτε να δείτε στατιστικά στοιχεία ανά ηλικία, φύλο, τοποθεσία και τις ώρες που είναι το κοινό σας περισσότερες φορές online.

kh-instagram-business-profiles-instagram-insights-3

 

#4. Προωθήστε posts με την εφαρμογή σας

Θέλετε να πάρετε περισσότερα reach από τις δημοσιεύσεις σας στο Instagram;

Απλά πατήστε πάνω στη δημοσίευση σας και πηγαίνετε στο σημείο που λέει “προώθηση” .

Εισάγετε το σύνδεσμο της σελίδας προορισμού  που  το κουμπί θα πάει  τον επισκέπτη.

kh-instagram-business-profiles-instagram-insights-filter

Τώρα θα ορίσετε το ακροατήριό σας, τον προϋπολογισμό, και τη διάρκεια της προώθησης. Σημειώστε ότι το κοινό μπορεί να αυτοματοποιηθεί ή να ορίζεται από εσάς με τα κατάλληλα δημογραφικά.

Μόλις τελειώσετε, θα έχετε την ευκαιρία να αναθεωρήσετε τις ρυθμίσεις προώθησης σας, να προσθέσετε τη μέθοδο πληρωμής σας, και στη συνέχεια να υποβάλετε τη προσφορά σας για έλεγχο.

Ενώ η προώθηση σας τρέχει, ή οποιαδήποτε στιγμή μετά, μπορείτε να πάτε στο ταχυδρομείο σας στο Instagram και να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο Προβολή Insights, για να δείτε αν η προώθηση εξακολουθεί να λειτουργεί και ποια είναι τα αποτελέσματα.

Όταν μεταβείτε σε έναν επαγγελματικό λογαριασμό, μπορείτε ακόμα να πάτε στις ρυθμίσεις σας και να συνδεθείτε με τους φίλους σας στο προσωπικό προφίλ του Facebook. Έχετε επίσης την επιλογή να επιστρέψετε σε ένα προσωπικό λογαριασμό στο Instagram, το οποίο μπορεί να είναι ή να μην είναι διαθέσιμο.

 

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑