Οι εκδότες επωφελούνται και από τον Facebook Messenger!

Ημ/νία: 19 Ιουλίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Κάθε µήνα, περισσότεροι από 900 εκατοµµύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσµο επικοινωνούν µε τους φίλους τους, την οικογένειά τους αλλά και µε επιχειρήσεις χρησιµοποιώντας τον Messenger. Το υλικό που συνήθως µοιράζονται είναι ενηµερωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόµενο από διάφορες ιστοσελίδες.

instant messenger
Από τη µέρα που το Facebook λάνσαρε τα «Στιγµιαία Άρθρα», οι µετρήσεις που δείχνουν την ικανοποίηση του αναγνώστη έχουν «χτυπήσει κόκκινο». Οι υπεύθυνοι της πλατφόρµας είναι πολύ ικανοποιηµένοι από την ανταπόκριση των ανθρώπων, που ζούνε µια ταχύτερη και συναρπαστικότερη εµπειρία ανάγνωσης των άρθρων.
Τα πρώτα άρθρα που δηµοσιεύτηκαν στον Messenger σύµφωνα µε την νέα υπηρεσία, υποστηρίζονται αρχικά σε Android συσκευές και στις επόµενες εβδοµάδες θα υποστηρίζονται και στις iOS. Όταν πατάς σε link ενός Στιγµιαίου Άρθρου, φορτώνει έως και 10 φορές πιο γρήγορα από ένα κοινό άρθρο στο υπόλοιπο διαδίκτυο. Οι άνθρωποι που χρησιµοποιούν το Messenger, θα δουν στις επόµενες εβδοµάδες έναν κεραυνό στη πάνω δεξιά γωνία της πλατφόρµας, το οποίο θα υποδεικνύει τον σύνδεσµο για τα στιγµιαία άρθρα.
Μέχρι πρότινος, οι σύνδεσµοι που µοιράζονταν µέσω του Messenger, φόρτωναν αρκετά αργά… πόσο µάλλον όταν η σύνδεση του Internet ήταν χαµηλή. Τώρα, όσοι χρησιµοποιούν τον Messenger, µπορούν να έχουν την ίδια ποιοτική εµπειρία όπως όταν χρησιµοποιούν την εφαρµογή του Facebook.
Αν είστε ένας εκδότης που ενδιαφέρεται να µάθει περισσότερα για το πρόγραµµα «Στιγµιαίων Άρθρων» πατήστε εδώ.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑