Διαδραστικότητα και call to action button τα νέα χαρακτηριστικά των διαφημίσεων του Twitter

Ημ/νία: 7 Ιανουαρίου 2016 | by Δήμητρα Κατερέλου

0

Το Twitter στην προσπάθειά του να αλλάξει τα δεδομένα στις διαφημίσεις και να δώσει στους marketers το απόλυτο εργαλείο, αναβαθμίζει τις διαφημιστικές τους δυνατότητες αλλά και τις εμπειρίες των καταναλωτών.

Τα Conversational ads, όπως τα ονομάζει το κοινωνικό δίκτυο, θα περιέχουν call to action button με προσαρμόσιμα hashtags, προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό engagement. Από τη στιγμή που ο χρήστης/καταναλωτής επιλέξει το call to action button, θα του εμφανιστεί ένα εμπορικό κείμενο από την εταιρία που διαφημίζει την υπηρεσία ή το προϊόν της, και του δίνεται η δυνατότητα να το προσωποποιήσει και να το μοιραστεί με τους followers του.

Στη συνέχεια, ο χρήστης δέχεται ένα ευχαριστήριο μήνυμα από την εταιρία, για το ενδιαφέρον και τη δέσμευση που έδειξε.

Πηγή: blog.twitter.com

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑