Βελτιώνοντας την Αξία του Brand με Social Media

Ημ/νία: 28 Ιουλίου 2015 | by Σπύρος Γκανάτσιος

0

Οι επαγγελματίες του χώρου παρατηρούμε πώς τα social media αλλάζουν συνεχώς τον τρόπο σκέψης και την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Καθώς οι χρήστες του διαδικτύου διαμοιράζονται πληροφορίες σε διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες και δίκτυα, επηρεάζουν τόσο την αγοραστική διαδικασία όσο και τη σχεδίαση και διανομή προϊόντων και υπηρεσιών. Επιπλέον, επηρεάζουν τη διαμόρφωση του brand της επιχείρησης και των προϊόντων της. Για το λόγο αυτό, οι brand managers πρέπει να αλλάξουν την προσέγγιση τους και να εντάξουν social media και καταναλωτές στη διαδικασία branding.

Enhance_Your_Brand_with_Social_Media

Στη συνέχεια αναφέρω μερικές στρατηγικές με τις οποίες τα social media μπορούν να ενισχύσουν την αξία των brands:

Εμπλέκουμε τους πελάτες σε κάθε βήμα.

Η εμπλοκή των πελατών στις ενέργειες του brand αυξάνει την αλληλεπίδραση και το loyalty. Οι πελάτες νοιώθουν συνιδιοκτήτες του brand και είναι διατεθειμένοι να το υποστηρίξουν με ενθουσιασμό στα social media. Η στρατηγική αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε μεγάλα όσο και σε μικρότερα brands.

Συνεργαζόμαστε με brand advocates.

Οι brand managers πρέπει να αναζητούν ενθουσιασμένους πελάτες, οι οποίοι με τις online δραστηριότητες τους απευθύνονται σε πολύ μεγάλο κοινό. Ένα brand που παρουσιάζεται από τους λεγόμενους brand advocates με αποδοτικό τρόπο αποκτά μεγαλύτερη απήχηση στην αγορά.

Συμμετέχουμε στις συζητήσεις στα social media.

Ένας από τους στόχους του σύγχρονου marketing είναι να αναπτύσσει σχέσεις. Μπορεί οι πελάτες να μην ενδιαφέρονται για αγορές στα social media, αναζητούν, ωστόσο, πληροφορίες και λύσεις για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αυτό από μόνο του αποτελεί μία τεράστια ευκαιρία για τους marketers.

Προσφέρουμε engaging content για να ενθαρρύνουμε τη συζήτηση.

Καθώς οι ενθουσιασμένοι πελάτες αναζητούν ευκαιρίες να μιλήσουν για τα brand που προτιμούν, οι marketers μπορούν να τους προσφέρουν αφορμές (δημιουργικές καμπάνιες, χρήσιμα άρθρα με συμβουλές, viral videos κτλ) για να αλληλεπιδράσουν, να διαμοιραστούν και να συζητήσουν με τον κύκλο τους. Το word of mouth είναι πολύ αποδοτικό και η δύναμή του απεριόριστη.

Τα social media έχουν τη δυναμική τόσο να απογειώσουν όσο και να βυθίσουν ένα brand. Η επιτυχία θα κριθεί στην προσαρμογή του marketing στα νέα δεδομένα και στην υιοθέτηση νέων στρατηγικών.

 

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ο Σπύρος Γκανάτσιος είναι επαγγελματίας του Marketing με ειδίκευση στο E-Commerce, το Digital Marketing και τα Social Media. Είναι επιπλέον πιστοποιημένος στο Content Marketing, στην Online Διαφήμιση και στο Digital Analytics. Έχει στο ενεργητικό του συνεργασίες με εταιρείες από διάφορους κλάδους ενώ ως βασικό μέλος του Marketing Club (link: www.marketingclub.gr) έχει αναλάβει τις online καμπάνιες και τη διαχείριση των social media του συλλόγου. Στόχος του είναι να βοηθήσει στρατηγικά τις επιχειρήσεις να γίνουν περισσότερο αποδοτικές και ανταγωνιστικές χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία και τις state of the art εξελίξεις στην επιστήμη του marketing. Στα κύρια επιστημονικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντά εντάσσονται το Digital Marketing, τα Πληροφοριακά Συστήματα, το E-Commerce, το Branding, το Στρατηγικό Marketing, το Gamification κα. Με τις πεποιθήσεις και τη δράση του υποστηρίζει την καινοτομία, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κουλτούρα της γνώσης.



Πήγαινε με πάνω ↑