Πώς να κάνετε το προφίλ σας στο LinkedIn να ξεχωρίζει (μέρος 2ο)

Ημ/νία: 29 Ιουνίου 2015 | by Αρσένης Πασχόπουλος

0

Στο πρώτο μέρος του άρθρου Πώς να κάνετε το προφίλ σας στο LinkedIn να ξεχωρίζει, εξετάσαμε πώς να δημιουργήσετε ένα προφίλ το οποίο θα περιέχει τα στοιχεία εκείνα και στα σωστά σημεία τα οποία θα το κάνουν «ευρέσιμο».

Δύο σημεία επιπλέον αυτών που αναφέραμε τα οποία αξίζει να προσέξετε είναι τα ονόματα των website links τα οποία χρησιμοποιείτε για να δηλώσετε το blog και το προσωπικό ή επαγγελματικό σας site και τα ονόματα και το περιεχόμενο των αρχείων που συμπεριλαμβάνετε στο προφίλ σας.

LinkedIn 2

Website Links

Θα τα βρείτε στο Contact Info, στην αρχή του προφίλ σας, κάτω ακριβώς από τον αριθμό των connections σας. Το LinkedIn σας δίνει την δυνατότητα να προσθέσετε links που οδηγούν ΕΚΤΟΣ LinkedIn. Αντί να επιλέξετε τον τίτλο Personal Website, Company Website κλπ., επιλέξτε “Other” και προσθέστε τον τίτλο που εσείς θέλετε, ο οποίος θα περιέχει τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες θέλετε να βρίσκουν το προφίλ σας.

website links

Ονόματα και περιεχόμενο αρχείων

To LinkedIn σας δίνει την δυνατότητα να ενσωματώσετε στο προφίλ σας links και αρχεία όπως παρουσιάσεις, video και κείμενα.  Φροντίστε τα αρχεία αυτά και οι τίτλοι τους να περιέχουν, τι άλλο, τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες θέλετε να είναι ευρέσιμο το προφίλ σας.

Ονόματα και περιεχόμενο αρχείων

Αυξήστε την επισκεψιμότητα του προφίλ σας

Όπως και στην Google για την κατάταξη των sites, έτσι και στο LinkedIn, μετά το περιεχόμενο, μεγάλο ρόλο παίζει το πόσοι επισκέπτονται το προφίλ σας.  Γι’ αυτό πρέπει να φροντίσετε ώστε το προφίλ σας να γίνει γνωστό σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο κύκλο πιθανών συνεργατών και πελατών.

Ξεκινήστε με το να αυξήσετε τον κύκλο σας στο ίδιο το LinkedIn.

  • Ελέγχετε συχνά το People You May Know και στείλτε προσκλήσεις στους γνωστούς σας
  • Προσκαλέστε τους ήδη συνεργάτες και πελάτες σας από το address book με τα email σας
  • Προσκαλέστε συνεργάτες και πελάτες, αναζητώντας τους με το όνομά τους
  • Βρείτε γνωστούς από προηγούμενες θέσεις εργασίας ή το πανεπιστήμιο που αποφοιτήσατε
  • Βρείτε connections των «φίλων» σας και ζητήστε να σας συστήσουν

(Το πρώτο πράγμα που προσέχει κάποιος στην αρχή μιας γνωριμίας, έστω και διαδικτυακής, είναι το πρόσωπό σας.  Διαβάστε αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το τι να αποφύγετε στην φωτογραφία σας στο LinkedIn)

Η παραπάνω διαδικασία όπως καταλαβαίνετε δεν πρέπει να γίνει μια φορά αλλά συνεχώς.  Και όχι μόνο αυτό.  Αφού διευρύνετε τον κύκλο σας, θα πρέπει να κρατάτε επαφή:

  • Ελέγχετε το inbox σας και απαντάτε στα μηνύματα
  • Κάντε posts (με εικόνες)
  • Κάντε σχόλια σε postings που ανεβάζουν από ανθρώπους του κύκλου σας
  • Καλέστε τους σε ένα group που δημιουργήσατε
  • Ζητήστε ένα recommendation από αυτούς
  • Γράψτε ένα recommendation γι’ αυτούς
  • Στέλνετε τους ενδιαφέροντα άρθρα και νέα από την αγορά
  • Δίνετε συγχαρητήρια σε work anniversaries
  • Κάντε τους ερωτήσεις

Συμμετέχετε σε groups

Ένα ακόμη εργαλείο για να διευρύνετε τον κύκλο σας αλλά και να βρίσκετε συνεργασίες, προμηθευτές, πελάτες αλλά και ιδέες για την επιχείρησή σας είναι τα LinkedIn groups (για εμένα, το δεύτερο δυνατότερο εργαλείο στο LinkedIn μετά το προφίλ σας)

  • Συμμετέχετε / Δημιουργείστε groupsΕδώ ισχύει το « Όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά», πάντα όμως σχετικά με την ιδιότητα και την δραστηριότητά σας.  Προτιμήστε αυτά με τα περισσότερα μέλη.
  • Δείτε για τι ενδιαφέρονται τα μέλη του group και κάντε ανάλογα postings
  • Απαντήστε σε ερωτήσεις
  • Κάντε σχόλια σε posts που αναρτούν τα άλλα μέλη
  • Ανεβάστε διαφημίσεις
  • Ανεβάστε θέσεις εργασίας της εταιρείας σας

Γράψτε άρθρα

Ακόμη ένα εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διευρύνετε τον κύκλο σας είναι τα Post.  Στο LinkedIn, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα social media, Posts νοούνται τα άρθρα που μπορεί να γράψει κάποιος (τα απλά posts στο προφίλ μας στο LinkedIn λέγονται updates).  Ένα καλό άρθρο (ειδικά αν είναι γραμμένο στα Αγγλικά) μπορεί να φανεί στο timeline πολλών μελών οι οποίοι θα το διαδώσουν και κάποιοι από αυτούς θα θελήσουν να συνδεθούν με τον συγγραφέα.

Μπορείτε τέλος, να ακολουθήστε τις συμβουλές στα άρθρα Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media, μέρος 1ο και μέρος 2ο

Εύχομαι όπως πάντα καλές και πολλές επιτυχίες και περιμένω τα σχόλια και τυχόν ερωτήσεις σας.

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας). Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.



Πήγαινε με πάνω ↑