Πως μπορούν οι B2B και B2C εταιρίες να συνδεθούν με πελάτες στο LinkedIn;

Ημ/νία: 10 Ιουνίου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου

0

Πολλές B2B επιχειρήσεις θεωρούν το LinkedIn ως το πιο αποτελεσματικό μέσον για marketing. Και οι B2C επιχειρήσεις όμως πρέπει να συνειδητοποιήσουν τη δύναμη του LinkedIn και να την αξιοποιήσουν προκειμένου να προωθήσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους αλλά και για να αποκτήσουν νέους πελάτες.

LinkedIn B2B και B2C

Οργανικό marketing στο LinkedIn

Για να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε υλικό στο LinkedIn, θα πρέπει αρχικά να εντοπίσετε τις προθέσεις των χρηστών. Οι περισσότεροι χρήστες επισκέπτονται το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο για να πληροφορηθούν σε τομείς βιομηχανίας, τεχνολογίας, καθώς και για να μάθουν βέλτιστες πρακτικές στους επαγγελματικούς τομείς που τους ενδιαφέρουν. Θέλουν να δείχνουν το δίκτυό τους, τους εργοδότες τους καθώς και την επαγγελματική τους εμπειρία. Οι επιχειρήσεις από την μεριά τους, μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους δημιουργώντας χρήσιμο και πληροφοριακό υλικό όπου θα τους βοηθήσει σε επαγγελματικό επίπεδο.

Ποιο περιεχόμενο έχει αποτέλεσμα στο LinkedIn;

  • Χρήσιμες λίστες how-to καθώς και αναρτήσεις πλούσιες σε περιεχόμενο πάνω σε βιομηχανικά θέματα
  • Επισκοπήσεις και εκθέσεις
  • Εκπαιδευτικά ebooks και whitepapers
  • Επαγγελματικές ευκαιρίες

Πώς θα δημιουργήσετε engagement στο LinkedIn;

  • Γίνετε εμπνευστής θέτοντας ερωτήματα και δημιουργώντας σκέψεις μέσω των αναρτήσεών σας
  • Εμπλουτίστε το LinkedIn profile της επιχείρησης χρησιμοποιώντας header εικόνα και μια έξυπνη περιγραφή
  • Γίνετε μέλη σε groups σχετικά με το αντικείμενό σας, και συμβάλετε με σχετικό υλικό. Μην παραλείψετε να σχολιάζετε και να παρακολουθείτε τις αναρτήσεις άλλων χρηστών.

Μπορείτε λοιπόν να ακολουθήσετε τις συγκεκριμένες τακτικές, προς όφελός σας, χωρίς να χρειαστεί να μπείτε σε έξοδα!

Πηγή: Independent

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑