Ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσω e-learning, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ημ/νία: 5 Μαΐου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου

0

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το e-DigiMa, ένα πρωτοπόρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα μέσω e-learning που προτείνει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

AUEB_

Τα θέματα που καλύπτονται περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή, e-marketing plan, ηλεκτρονικά δίκτυα πώλησης, διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα, content marketing, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέτρηση αποτελεσματικότητας ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα γίνεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Σε κάθε ενότητα οι συμμετέχοντες αποκτούν το βασικό υπόβαθρο μέσω μελέτης διαδραστικού υλικού στο οποίο περιλαμβάνονται διαδραστικές παρουσιάσεις, πρακτικά παραδείγματα, ασκήσεις αυτο-εξάσκησης και μελέτες περίπτωσης.

Η εκπαίδευση απευθύνεται σε φοιτητές και απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ, απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να αποκτήσουν σχετικές γνώσεις αλλά και επαγγελματίες που απασχολούνται ή σκοπεύουν να απασχοληθούν με social media, e-shops, SEO, content marketing, διαφήμιση στο διαδίκτυο κτλ.

Το πρόγραμμα αυτό καλύπτει, σε μορφή ηλεκτρονικής μάθησης, ένα βασικό μέρος της εκπαίδευσης ψηφιακό μάρκετινγκ & κοινωνικά δίκτυα (DigiMa) που παρέχεται από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (KEK) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε δια ζώσης εκπαίδευση.

Η 2η σειρά e-DigiMa ξεκινά στις 18 Μαΐου και η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων για συμμετοχή στην εκπαίδευση ολοκληρώνεται στις 17 Μαΐου.

Για περισσότερες πληροφοριες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του προγράμματος ενώ μπορείτε να καταθέσετε την αίτησή σας εδώ.

e-DigiMa: http://digima.gr/e-digima

210 8203912-4-5

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑