Νέα εργαλεία και analytics για τις Facebook σελίδες ειδησεογραφικών sites!

Ημ/νία: 16 Δεκεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η ομάδα του Facebook θέλει το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο να μην είναι μονάχα ένα μέσο επικοινωνίας και προσωπικής πληροφόρησης μεταξύ φίλων, αλλά επίσης ένα μέσο γενικής ενημέρωσης, κάτι στο οποίο βοηθούν όλα τα ειδησεογραφικά sites τα οποία συμμετέχουν και δημοσιεύουν περιεχόμενο.

Οι σελίδες ενημερωτικών sites όπως τα ESPN, The New York Times και BuzzFeed, αποκτούν νέα εργαλεία δημοσίευσης και νέα analytics. Πάμε να τα δούμε ένα ένα.

Στόχευση βάσει ενδιαφερόντων

Facebook Pages Interest Targeting

Όλες οι σελίδες, ειδησεογραφικών -και μη- sites, μπορούν πλέον να στοχεύουν συγκεκριμένους fans τους με επιλογή ενδιαφερόντων. Για παράδειγμα, μία δημοσίευση η οποία αφορά έναν αγώνα του Ολυμπιακού, μπορεί να διανεμηθεί μονάχα σε όσους έχουν κάνει like την επίσημη σελίδα του Ολυμπιακού στο Facebook.

Ημερομηνία λήξης των Facebook δημοσιεύσεων από Αρχική Σελίδα

Facebook Post End Date

Η νέα αυτή λειτουργία είναι διαθέσιμη μονάχα στις σελίδες ειδησεογραφικών sites και επιτρέπει στους διαχειριστές να δημοσιεύουν περιεχόμενο στην Αρχική Σελίδα έως μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή, χωρίς η δημοσίευση να αφαιρείται από την σελίδα. Για παράδειγμα, μπορεί η δημοσίευση με τον καιρό της ημέρας να φαίνεται στην Αρχική Σελίδα των χρηστών έως και το τέλος της ημέρας, ώστε να μην εμφανιστεί και την επόμενη, με την δημοσίευση να παραμένει στη σελίδα.

Έξυπνη δημοσίευση

Facebook Smart Publishing

Η συγκεκριμένη επιλογή είναι προς το παρόν διαθέσιμη για λίγες σελίδες ειδησεογραφικών sites και επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση περιεχομένου το οποίο είναι δημοφιλές στο ειδησεογραφικό site από τους Facebook χρήστες. Η δημοσίευση δεν εμφανίζεται στη Facebook σελίδα, παρά μόνο στην Αρχική Σελίδα των fans της σελίδας, εκτός κι αν οι διαχειριστές το επιλέξουν χειροκίνητα. Επίσης, υπάρχουν νέα analytics για τις συγκεκριμένες δημοσιεύσεις.

Βελτιωμένα analytics σελίδας

Facebook Pages Insights for Publishers

Τέλος, η ομάδα του Facebook διέθεσε βελτιωμένα analytics για τις σελίδες ειδησεογραφικών sites, μέσω των οποίων μπορούν να παρακολουθούν πότε ακριβώς προήλθαν τα κλικ μιας δημοσίευσης, αν και ποιες σελίδες και/ή celebrities κοινοποίησαν περιεχόμενο τους, κλπ.

Πηγή: FB Media

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑