Το Facebook ζητά τους λόγους για την απόκρυψη μιας διαφήμισης

Ημ/νία: 12 Σεπτεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η ομάδα του Facebook προχώρησε σε δύο ακόμη αλλαγές όσον αφορά τη σειρά αλλαγών News Feed FYI, οι οποίες αφορούν τη διανομή των διαφημίσεων στους χρήστες.

Από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να αποκρύψει μια διαφήμιση, το Facebook θα του ζητά το λόγο ο οποίος τον οδήγησε στην απόφαση αυτή. Μέσω των δεδομένων που θα συλλέξει η ομάδα του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου, θα μπορέσει μέσω μιας μικρής ομάδας χρηστών να καθορίσει την εμφάνιση συγκεκριμένων διαφημίσεων σε όλους τους χρήστες.

Facebook hide ads

Η επιλογή για απόκρυψη μιας διαφήμισης μπορεί να βρεθεί πατώντας το εικονίδιο πάνω δεξιά σε μια διαφήμιση στην αρχική σελίδα. Μετά την επιτυχή απόκρυψη της διαφήμισης, θα υπάρχει κάτω από το μήνυμα επιβεβαίωσης της απόκρυψης μία νέα επιλογή, μέσω της οποίας όσοι χρήστες επιθυμούν θα αναφέρουν το λόγο της απόκρυψης.

Facebook why hide ads

Η δεύτερη αλλαγή σχετίζεται με την πρώτη και αφορά τους χρήστες οι οποίοι σπάνια κρύβουν διαφημίσεις από την αρχική τους σελίδα. Το Facebook θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στους λόγους για τους οποίους οι συγκεκριμένοι χρήστες κάνουν απόκρυψη των διαφημίσεων, σε σχέση με εκείνους οι οποίοι επαναλαμβάνουν τη διαδικασία συνεχώς.

Με πάνω από 1,5 εκατ. διαφημιστές και εκατομμύρια διαφημίσεις, το Facebook προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του σωστά και να διανέμει τις κατάλληλες διαφημίσεις στο κατάλληλο κοινό, προστατεύοντας τους χρήστες του από προσβλητικές και παρόμοιου είδους άλλες διαφημίσεις.

Πηγή: FB Newsroom

Ετικέτες: , , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑