Τέλος το Google Authorship, τα αποτελέσματα αναζήτησης ξανά ανώνυμα

Ημ/νία: 29 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Όταν η Google δημιούργησε πίσω στο 2011 το δικό της Κοινωνικό Δίκτυο, το Google+, η εταιρία σκεφτόταν κάτι παραπάνω από μονάχα δημοσιεύσεις των χρηστών. Τότε ήταν που πρώτο είδαμε τη λειτουργία «Authorship», με την οποία τα Google αποτελέσματα αναζήτησης απέκτησαν επωνυμία και συνδέθηκαν είτε με ιδιοκτήτες sites είτε με τους αρθρογράφους τους, μέσω των Google+ προφίλ τους.

google-authorship

Ένα αποτέλεσμα αναζήτησης ξεχώριζε από τα υπόλοιπα, αφού μέχρι και δύο μήνες πριν εμφανιζόταν ένα ονοματεπώνυμο, μια φωτογραφία, καθώς και ο αριθμός των followers του χρήστη, ο οποίος ήταν συνδεδεμένος με τον σύνδεσμο του αποτελέσματος αναζήτησης. Αυτό βοηθούσε τους χρήστες να επιλέξουν συνδέσμους από χρήστες του οποίους γνώριζαν ή από δημοφιλείς χρήστες.

Σήμερα, μαθαίνουμε πως η λειτουργία «Authorship» έφτασε στο τέλος της και τα αποτελέσματα του Google ξανά γίνονται ανώνυμα. Όπως και πριν από τρία χρόνια, αυτό που μπορεί να εμπιστευτεί πλήρως ένας χρήστης σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης είναι ο σύνδεσμος του site.

Η Google πήρε την προηγούμενη απόφαση λόγω του ότι οι χρήστες όχι μόνο δεν αξιοποίησαν τα προφίλ τα οποία εμφανίζονταν μαζί με τους συνδέσμους, αλλά αρκετοί αποσπάστηκαν από αυτά. Η αλλαγή αυτή αφορά καθαρά την εμπειρία των χρηστών στο Google και οι δοκιμές δεν επέφεραν ούτε μείωση στην κίνηση των sites μέσω της μηχανής αναζήτησης, αλλά ούτε και αύξηση στα κλικ των διαφημίσεων.

Τέλος, οι αλλαγές αυτές δεν επηρεάζουν το Google+ περιεχόμενο το οποίο εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης από τους φίλους του χρήστη.

Πηγή: Google Plus post

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑