Οι Facebook χρήστες μαθαίνουν γιατί βλέπουν συγκεκριμένες διαφημίσεις

Ημ/νία: 13 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το Facebook θέλοντας να δώσει περισσότερο έλεγχο στους χρήστες του σχετικά με τις διαφημίσεις τις οποίες προβάλλουν, ξεκινά σιγά σιγά να διαθέτει μια επιλογή η οποία θα τους εξηγεί το λόγο για τον οποίο προβάλλουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση.

facebook why am I seeing this ad

Η επιλογή θα ονομάζεται «Why am I seeing this?» και θα αποκαλύπτει κάποια από τα στοιχεία στόχευσης κοινού του διαφημιστή της. Στο παράδειγμα της παραπάνω εικόνας, ο χρήστης βλέπει τη συγκεκριμένη διαφήμιση λόγω του ότι η διαφήμιση στοχεύει χρήστες τους οποίους ενδιαφέρουν οι τηλεοράσεις και το Facebook έκρινε πως ο συγκεκριμένος χρήστης ανήκει σε αυτούς.

Μαθαίνοντας το λόγο που βλέπει τη διαφήμιση, ο χρήστης στη συνέχεια θα μπορεί να αποεπιλέξει το λόγο, αν δεν τον αντιπροσωπεύει. Στο παράδειγμα μας, να αποεπιλέξει ως ενδιαφέρον του για τις τηλεοράσεις και να μην ξανά δει μελλοντικά διαφημίσεις που στοχεύουν σε χρήστες οι οποίοι ενδιαφέρονται για τις τηλεοράσεις.

Τέλος, το Facebook θα ξεκινήσει να λαμβάνει υπόψιν τα ενδιαφέροντα του χρήστη βάσει των sites που επισκέπτεται και των εφαρμογών που χρησιμοποιεί. Αυτή τη στιγμή λαμβάνονται υπόψιν κυρίως τα likes που έχει κάνει σε σελίδες.

Πηγή: FB Newsroom

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑