Κάντε το Twitter να δουλέψει για την επιχείρησή σας

Ημ/νία: 28 Μαΐου 2014 | by Γιάννης Καλαφάτης

0

how to use twitter

Μια πολύ παρεξηγημένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, εδώ στην Ελλάδα, είναι το Twitter. Έχω ακούσει πολλούς επιχειρηματίες ν’αμφιβάλλουν και να’ναι σκεπτικιστές, όσον αφορά την χρήση του, κυρίως για B2B εταιρίες. Έχω συναντήσει περισσότερους από μερικούς απογοητευμένους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θέλουν να επωφεληθούν από όλα τα μεγάλα οφέλη που προσφέρει το Social Media marketing, αλλά το μόνο που δεν ξέρουν είναι αν αξίζει την μεγάλη επένδυση, σε χρόνο, που χρειάζεται.

Εδώ είναι το κόλπο: Αν θέλετε να δείτε αποτελέσματακαι εννοώ πραγματικά, απτά αποτελέσματα θα πρέπει να έχετε ένα σχέδιο δράσης. Ναι, ξέρω ότι σας έχουμε ταράξει τα νεύρα και από τις παρουσιάσεις μας στο Digitaldays.gr και σε αρκετά άρθρα μας, με την ανάγκη σχεδιασμού. Είναι αναγκαίο όμως. Θα πρέπει να έχετε ένα σχέδιο δράσης. Θα πρέπει να γνωρίζετε σε ποιες δραστηριότητες να επικεντρωθείτε ώστε το επόμενο tweet σας να μη χαθεί στο κενό. Μαζί λοιπόν θα δούμε τέσσερις ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να πάρετε περισσότερα από το Twitter μάρκετινγκ σας.

1. Βάλτε το site σας να δουλέψει

Το social media marketing ΔΕΝ κάνει πωλήσεις και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Τότε γιατί το κάνουμε; Με το Twitter μπορούμε να βρούμε νέους πελάτες και ν’αυξήσουμε το εταιρικό revenew. Αλλά όχι άμεσα. Θέλει συνεχή προσπάθεια, αφοσίωση και κυρίως ένα σοβαρό, αξιόπιστο και attractive site. Αφού έχετε δημιουργήσει μια σχέση στα SM με κάποιον, θα πρέπει να βοηθήσετε έτσι ώστε οι οπαδοί να μετατραπούν σε αγοραστές. Και αυτό το κάνει το site σας. Η ιστοσελίδα σας θα ενισχύσει το εμπορικό σήμα στους οπαδούς σας στο Twitter ή στα άλλα SM, και θα επεκταθεί, εκθέτοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας . Η ιστοσελίδα σας είναι το μέρος όπου μπορείτε να κάνετε τις προσφορές σας και να κλείσετε πωλήσεις, γι’αυτό είναι ζωτικής σημασίας ότι έχετε δημιουργήσει ένα δικτυακό χώρο που θα εγγυάται μια απρόσκοπτη εμπειρία για τον επισκέπτη.

Συμπέρασμα: Για να βγάλετε χρήματα από το Twitter μάρκετινγκ σας, θα πρέπει να έχετε μια σταθερή ιστοσελίδα που θα στείλει τους οπαδούς σας εκεί.

2. Μοιράσου τις δικές σου, αυθεντικές σκέψεις

Το βασικό σημείο του SM μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει το brand name σας και να επιτρέψει σε περισσότερους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με αυτό. Αλλά πώς ακριβώς θα δημιουργηθεί αυτό  το brand name; Θα σας πω έναν τρόπο που οπωσδήποτε δεν κάνουμε: επαναλαμβάνοντας ό,τι λένε οι άλλοι . Το να μοιραζόμαστε συμβουλές, το περιεχόμενο και τις ιδέες άλλων,  για λίγο και με μέτρο δεν είναι κακό. Αλλά το πρόβλημα έρχεται όταν αρχίζετε να κρύβεστε συνεχώς πίσω από τη φωνή κάποιου άλλου. Δεν μπορεί να χτιστεί το brand σας, αν δεν έχετε κάτι να μοιραστείτε. Μοιραστείτε τις ιδέες σας, μοιραστείτε τις συμβουλές σας, μοιραστείτε το περιεχόμενό σας. Αυτά είναι τα πράγματα που αντιπροσωπεύουν το εμπορικό σήμα σας.

Συμπέρασμα: Εάν δεν μοιραστείτε τις δικές σας σκέψεις και το περιεχόμενο, δεν μπορείτε να δημιουργήσετε εταιρική παρουσία, ικανή να κάνει τους followers πιστούς οπαδούς και πελάτες σας.

3. Μην κοιτάτε τα νούμερα

Και μ ‘αυτό εννοούμε τον αριθμό των followers που μπορεί να έχετε. Αν ο κύριος στόχος σας στο Twitter (ή σε οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο) είναι να πάρετε όσους οπαδούς είναι δυνατόν, τότε σας λείπει ένα από τα πιο πολύτιμα χαρακτηριστικά του SM marketing: οι σχέσεις. Έχοντας μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων να σας ακολουθούν στο Twitter είναι μια μεγάλη και κερδοφόρα υπόθεση, αλλά μόνο αν είναι οι κατάλληλοι άνθρωποι. Κατάλληλοι για την εταιρεία σας, για τα προϊόντα σας, άνθρωποι που συμμερίζονται και αποδέχονται την εταιρική σας κουλτούρα και συζητάνε για σας θετικά, μεγαλώνοντας έτσι την πελατειακή σας δεξαμενή.

Συμπέρασμα: Οι αριθμοί είναι σημαντικοί, αλλά μόνο αν αυτοί οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν τους ανθρώπους που ταιριάζουν στην επιχείρησή σας ή έχουν ένα γνήσιο ενδιαφέρον σε ό,τι έχετε να πείτε.

4. Βγείτε μπροστά

Χρειάζεστε ν’αναλάβετε πρωτοβουλίες και να βγείτε μπροστά. Μην περιμένετε η συνομιλία να έρθει σε σας . Βρείτε κάτι σχετικό να μιλήσετε και να φέρετε τη συζήτηση στους ανθρώπους που θέλετε να συνδεθείτε. Θα πρέπει να είστε οι πρώτοι που θα προτείνετε μια ιδέα ή θα θέσετε ένα ερώτημα. Ζητήστε από κάθε νέο follower μια ερώτηση που θα θέλατε να σας θέσει. Δημιουργήστε περιεχόμενο και μοιραστείτε το με τους οπαδούς σας. Ζητήστε από τους οπαδούς σας συστάσεις για το που βρίσκεται η συζήτηση και ακολουθήστε την.

Συμπέρασμα: Μην περιμένετε απ’τους ανθρώπους να σας «ανακαλύψουν» στα social media. Προσεγγίστε τους και κάντε την πρώτη κίνηση.

Το κλειδί για μια πετυχημένη SM και ειδικά Twitter εταιρική παρουσία είναι ο σχεδιασμός. Δεν είναι αργά να πάρετε ένα κομμάτι χαρτί και να ξεκινήσετε σιγά σιγά, να εφαρμόζετε μερικές από τις παραπάνω πρακτικές. Σίγουρα θα πάρει χρόνο και κόπο, αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να σας εκπλήξει.

Ετικέτες: , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ιδρυτής και Chief Digital Officer της C.I.P Media, μιας digital marketing εταιρείας, που έχει σαν σκοπό την αναβάθμιση και προώθηση ΜΜ επιχειρήσεων. Blogger από το 2007, έχει ασχοληθεί με πολλές πτυχές του επιχειρείν, παράλληλα με την ενασχόλησή του με νέες τεχνολογίες. Η εμπειρία του στο χώρο του marketing είναι μεγάλη καθώς έχει συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες στο παρελθόν. Προερχόμενος από ναυτική οικογένεια, ο ίδιος έχει ασχοληθεί με τα ναυτιλιακά και τα logistics επί σειρά ετών.



Πήγαινε με πάνω ↑