Τη νέα μονάδα διαφημίσεων «Website Card» ανακοίνωσε το Twitter

Ημ/νία: 30 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το Twitter παρέχει διάφορα εργαλεία και μονάδες διαφημίσεων για όσους θέλουν να διαφημιστούν σε αυτό. Η τελευταία μονάδα διαφήμισης η οποία ανακοινώθηκε από το Κοινωνικό Δίκτυο ονομάζεται «Website Card» και στόχος της είναι να διαφημίσει περιεχόμενο ενός site, όπως την κεντρική σελίδα ή τη σελίδα ενός συγκεκριμένου προϊόντος κλπ.

twitter website card ad unit

Οι διαφημίσεις τύπου «Website Card» έχουν ήδη ξεκινήσει να γίνονται διαθέσιμες σε όλους τους διαφημιστές για χρήση είτε σε mobile είτε σε desktop. Όπως μπορείτε να δείτε και από την παραπάνω εικόνα, αυτό το είδος διαφήμισης χρησιμοποιεί μία μεγάλη εικόνα, έναν τίτλο για τη σελίδα στην οποία οδηγεί και τέλος μία call-to-action επιλογή «Read more».

Το Twitter αναφέρει μερικά παραδείγματα από brands τα οποία δοκίμασαν τη νέα μονάδα διαφημίσεων και είδαν πολύ θετικά αποτελέσματα. Η Betabrand είδε μείωση στο CPC κατά 85%, η Citrix κατά 92%, ενώ η Three είδε αύξηση κατά 26% στο Engagement, όπως επίσης και αύξηση κατά 64% στα κλικ της διαφήμισης.

Πηγή: Twitter Blog

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑