Conversation Prism v2 [Infographic]

Ημ/νία: 15 Σεπτεμβρίου 2013 | by Βασίλειος Α. Γκόγκογλου

0

Ένας από τους μεγαλύτερους πρεσβευτές των Social Media υπηρεσιών στην Αμερική, ο Brian Solis, προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσει και να ερμηνεύσει τη χρησιμότητα των Social Networks δημιούργησε ένα Infographic με το όνομα Conversation Prism.

Σύμφωνα με αυτό, πίσω από κάθε ενέργεια που θέλουμε να κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα βρίσκεται η ίδια μας η εταιρεία. Θα πρέπει, λοιπόν, να δημιουργήσουμε ένα μηχανισμό μέσα από  τον οποίο θα έχουμε τη δυνατότητα να ενημερωνόμαστε, να θέτουμε προτεραιότητες, να κατευθύνουμε το κοινό μας και να έχουμε διαδραστικότητα μαζί του.

Για ποιο λόγο να χρησιμοποιήσουμε τα Social Media;

  • Για τη διαχείριση κρίσεων
  • Για υποστήριξη των πελατών
  • Για γνωστοποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας
  • Για marketing
  • Για δημόσιες σχέσεις

Όλες αυτές οι ενέργειες στόχο θα έχουν να αφουγκραζόμαστε τους ενδιαφερόμενους, να συμπάσχουμε με τις ανάγκες τους  και να αντιλαμβανόμαστε πώς ο πραγματικός κόσμος θα ήθελε να είναι το προϊόν ή η υπηρεσία που θα του παρέχουμε.

Στο παρακάτω Infographic μπορούμε να δούμε την κατηγοριοποίηση των Social Media ανάλογα με τον σκοπό που θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε.

Conversation Prism

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Για τους φίλους μου είμαι "κομπιουτεράκιας", για την οικογένεια "πάντα πολυάσχολος", εγώ δηλώνω απλά e^ipi+1=0. Τα social media είναι ο δικός μου κόσμος κι εκεί θα βρισκόμαστε στο εξής.



Πήγαινε με πάνω ↑